Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: امسال بحث سنجش سلامت نوآموزان و کلاس اولی‌ها با دستورالعمل جدید اجرا می‌شود.

سیدحسین قاسمی امروز درباره طرح سنجش سلامت نوآموزان و کلاس اولی‌ها باتوجه به شرایط کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امسال بحث سنجش سلامت نوآموزان و کلاس اولی‌ها با دستورالعمل جدید اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به وضعیت بیماری کرونا قرار شد بحث سنجش نوآموزان با یک ماه تاخیر از ۱۵ تیر ماه آغاز شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران بیان کرد: موضوع جدیدی که امسال در دستور قرار گرفت این بود که سال‌های گذشته روزانه ۴۰ مراجعه داشتیم که امسال قرار شد با تراکم پایین‌تر به ۲۰ نفر کاهش یابد.

این مسؤول اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد سنجش کلاس‌اولی از ۱۵ تیر ماه امسال آغاز شود و بحث سنجش پیش‌دبستانی‌ها از مهر ماه امسال در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، خاطرنشان کرد: نوبت‌دهی پایگاه‌های سنجش سلامت در سطح استان از ۱۵ تیر ماه امسال با ظرفیت ۵۰ درصدی آغاز شود که تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۲۳هزار پایه اولی در تابستان امسال در مازندران سنجش و ارزیابی می‌‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سلامت سنجش مازندران آموزش سلامت سنجش مازندران کلاس اولی ها کلاس اولی ها سنجش سلامت بحث سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد