Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نعمت الله حسین زاده با استقبال از انتقادات و پیشنهادات شهروندان نسبت به تندیس سردار شهید سلیمانی که در روزهای اخیر در شهر جیرفت رونمایی شد، گفت: قدردان همه کسانی که همواره با پیشنهادات و انتقادات خود یاری رسان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت هستند، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اصلاح تندیس سردار سلیمانی در روزهای آینده خبر داد و افزود: با توجه به انتقادات و پیشنهادات در خصوص تمثال اجرا شده در میدان سردار سلیمانی، ایرادات طرح با بهره گیری از نظرات متخصصین امر جمع آوری و به اطلاع پیمانکار پروژه رسانده شده است.

حسین زاده از حضور سازنده تمثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر جیرفت خبر داد و اظهار کرد: شرکت سازنده به زودی به منظور اصلاح تندیس نصب شده در شهر جیرفت حضور پیدا خواهد  کرد. 

شهردار جیرفت با تکریم جایگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در اولین روزهای بعد از شهادت این مجاهد بزرگ جهان اسلام تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند با گرامیداشت یاد این شهید عزیز گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های این بزرگمرد را جبران کند و ساخت و نصب تندیس سردار سلیمانی در همین راستا بوده است.

وی آبادانی و عمران را مستلزم اتحاد و همدلی دانست و افزود: مجموعه  شهرداری و شورای اسلامی جیرفت با وجود همه مشکلات و موانع از هیچ کوششی در مسیر خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد و باید با همکاری و همدلی نخبگان و صاحب نظران در مسیر آبادانی این سرزمین با قدمت تاریخی منحصربفرد تلاش کرد.

کد خبر 522279 برچسب‌ها قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی تندیس سردار شهر جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت