Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار اردبیل گفت: آب آشامیدنی اردبیل مطابق نظر کارشناسان بهداشت، محیط زیست و آب و فاضلاب، کاملا بهداشتی و برای مصرف مناسب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی صبح امروز در جلسه شورای سلامت استان اردبیل اظهار کرد: آب آشامیدنی اردبیل مطابق نظر کارشناسان بهداشت، محیط زیست و آب و فاضلاب، کاملا بهداشتی و برای مصرف مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته مشکلاتی در زمینه آب روستاها وجود دارد که باید از آب مورد استفاده برخی از روستاهایی که تحت پوشش آب وفاصلاب نیستند، نمونه‌برداری کرده و وضعیت بهداشتی آن بررسی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: طبق اطلاعات موجود، ۹۸۳ روستا استان تحت پوشش آب و فاضلاب بوده و ۷۱۳ روستا تحت پوشش نیستند که باید برای آب‌رسانی به این ۷۱۳ روستا برنامه‌ریزی شود.

ندایی تصریح کرد: از ۱۱ شهرستان استان اردبیل، ۶ شهرستان تصفیه‌خانه فاظلاب شهری دارند و از این میان با توجه به کم بودن ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اردبیل، با جذب اعتبارات به‌زودی عملیات اجرایی توسعه این تصفیه‌خانه آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای اصلاح وضعیت نامطلوب انتقال فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز باید اقداماتی صورت پذیرد.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست اردبیل آب آشامیدنی آب محیط زیست اردبیل آب آشامیدنی آب تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با اقدامات اصلاحی انجام شده از جمله بکار گیری فیلترهای سرامیکی، شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تصفیه خانه‌های آب شماره یک و دو هستیم.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک از ۲۷۰ لیتر به حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و ظرفیت تصفیه خانه آب شماره دو از ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در هر ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت انجام اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

نامداری گفت: با تمام توان درصدد تأمین آب شرب پایدار مشترکان به ویژه در زمان اوج مصرف هستیم، لیکن مدیریت و رعایت الگوهای مصرف جهت گذر از تابستان پیشِ رو امری مشهود و مورد تاکید است.

کد خبر 6096539

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد