Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به وزیر بهداشت، ضمن حمایت از وی در مقابل فشار‌ها اعلام کرد: آنچه باعث تعجب و تأسف است همراهی کردن عده‌ای از مسئولان دولتی در رده‌های مختلف با ندای دشمنان برای تخریب سنگر فرماندهی مبارزه با کروناست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر استعفای اجباری وزیر بهداشت، دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت از وی خواست تا با قدرت به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم

چندی‌ست از گوشه و کنار اخباری مبنی بر سنگ اندازی و ایجاد اخلال در مسیر جهادی تلاشگران وزارت بهداشت به گوش میرسد که تازه‌ترین آنها، از فشار بر روی حضرتعالی جهت استعفا حکایت دارد. اینکه عملکرد مثبت وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران و پزشکان و پرستاران و کارکنان خدوم بیمارستان‌ها در مهار این همه گیر منحوس موجب نارضایتی دشمنان خارجی شود، مساله تازه‌ای نیست، اما آنچه باعث تعجب و تاسف است همراهی کردن عده‌ای از مسئولان دولتی در رده‌های مختلف با ندای دشمنان برای تخریب سنگر فرماندهی مبارزه با کروناست.

براساس نظرات کارشناسی حضرتعالی و همکارانتان، بر کسی پوشیده نیست که ما در آستانه موج دوم این بیماری قرار داریم و مجددا تعداد مبتلایان رو به افزایش نهاده است و عبور از این شرایط، علاوه بر همراهی همیشگی مردم نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی است که باید با جدیت و قوت هرچه بیشتری رخ دهد.

دفتر تحکیم وحدت ضمن ابراز حمایت همه جانبه از حضرتعالی و کادر درمانی کشور، از جنابعالی تقاضا میکند تا بدون توجه به حواشی و فشار‌های ناروا جانانه به کار خود ادامه دهید و آمادگی کامل دفاتر خود جهت هرگونه همکاری در این مسیر را اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت استعفای نمکی ویروس کرونا رئیس جمهور موج دوم کرونا دفتر تحکیم وحدت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)