Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و افزایش اضطراب ناشی از آن حوزه مشاوره آموزش وپرورش استثنایی استان اقدام به انتشار مطالب آموزشی، آگاهی بخشی وتولید محتوای الکترونیک یک دقیقه‌ای با هدف پیشگیری از اشاعه کرونا در فضای مجازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: در اقدامات پیشگیرانه همواره به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و خانواده هایشان توصیه کرده ایم که بهترین راه حل برای شکست کرونا و ممانعت از شکل‌گیری زنجیره انتقال ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی، تقویت سلامت عمومی و درخانه ماندن است.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در این پویش در واقع هم خود فرهنگ مشارکت‌جویی را تمرین می‌کنند و هم از جامعه می‌خواهند که برای سلامت ماندن جسم و جان خود به اهداف این پویش در تبلیغ و ترویج نکات بهداشتی توجه کنند.

رنجبر با بیان اینکه دراین پویش نحوه شستن دست به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: پاسخگویی به پرسش‌های اولیا و دانش آموزان در حوزه مشاوره تحصیلی، تربیتی وهمچنین پیشگیری از مشکلات روانی و اجتماعی شیوع کرونا از جمله اهداف دیگر این پویش در مدارس مجازی است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ارتقای مهارت‌های راهنمایی و مشاوره‌ای را بعنوان یکی از محور‌های فعالیت‌های آموزش وپرورش استان دانست واظهارداشت: مشاور، دانش آموز را در خودشناسی، مسئولیت پذیری، شناخت محیط، توانایی تصمیم گیری، حل مسائل، برقراری رابطه با اطرافیان، شناخت نیاز‌های فردی و اجتماعی و آشنایی با ارزش‌های مطلوب یاری می‌دهد.

رنجبر با تأکید بر اهمیت استمرار و تداوم جریان تربیت، برنامه‌های پرورشی، فرهنگی ومشاوره‌ای در مدارس مجازی گفت: به صورت روزانه وهدفمند محتوا‌های تربیتی و پیام‌های مشاوره‌ای برای ۱۳۷۸ نفر از دانش آموزان با نیاز ویژه دختر وپسر دوره‌های تحصیلی پیش دبستان، دبستان، متوسطه دوره اول و دوره دوم از طریق فضای مجازی ویا تماس تلفنی با والدین و دانش آموزان ارسال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی کرونا ویروس دانش آموزان با نیاز آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری