Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد راه‌اندازی مدارس فوتبال با نام این باشگاه خلاف مقررات خواهد بود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ راه‌اندازی آکادمی آموزشی و مدارس فوتبال با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه، برخلاف مقررات و اقدام علیه منافع باشگاه خواهد بود که با برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: باشگاه پرسپولیس در راستای ساماندهی مدارس فوتبال با امتیاز بهره‌برداری از نام پرسپولیس و در راستای حفظ منافع مادی و معنوی باشگاه و هواداران، قصد دارد نسبت به صدور مجوزهای جدید برای ایجاد مدارس فوتبال پرسپولیس اقدام نماید.

بدقولی دوباره پرسپولیسی‌ها به بشار رسن

از آنجا که هرگونه فعالیت تیم‌های ورزشی پرسپولیس در اختیار انحصاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار دارد و این مسئله به ثبت رسمی و قانونی رسیده است، راه‌اندازی مدارس فوتبال پرسپولیس بدون اخذ مجوز از باشگاه، خلاف قوانین و مقررات مربوط به ثبت علائم تجاری، تعرض به حقوق مادی و معنوی باشگاه و دارای وصف مجرمانه است.

باشگاه پرسپولیس با شناسایی مدارس و مجموعه‌هایی که بدون اخذ مجوز رسمی اقدام به راه‌اندازی مدارس فوتبال کره‌اند، پیگیرد قانونی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مدارس فوتبال راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس