Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@03:11:23 GMT

وقتی کی‌روش عکسی منتشر کرد که خودش در آن نیست+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۹۲۲۲

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دنیای ورزش تورنتو نوشت: کارلوس کی‌روس سرمربی اسبق تیم ملی عکسی از دیدار خاطره‌انگیز ایران و مراکش در اینستاگرامش منتشر کرد که نکته قابل توجه‌اش این است که خود کی‌روش در این تصویر حضور ندارد.

 

دو سال از پیروزی شیرین تیم ملی ایران مقابل مراکش در جام جهانی می گذرد و کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در سالروز این بازی با انتشار پست اینستاگرامی زیر با برد بزرگ ایران خاطره بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه‌اش این است که خود کی‌روش در این تصویر حضور ندارد. 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کارلوس کی روش اینستاگرام کی روش عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!

بی بی سی فارسی نوشت که خودش هم نمی‌تواند اسنادی که درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده را تایید کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته در ابتدا بی بی سی جهانی و سپس بی بی سی فارسی در اقدامی پر هیاهو اعلام کردند که به اسناد فوق محرمانه‌ ای دست پیدا کرده‌‌اند که نشان می‌دهد خانم نیکا شاکرمی از جان باختگان فتنه 1401 مورد تعرض قرار گرفته است!

اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی‌بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
 

ساعتی از انتشار این خبر و آن سند ادعایی فوق محرمانه نگذشته بود که  کاربران فضای مجازی با تحلیل و بررسی ساده ی این اسناد  توجه ساختگی بودن آن شدند و به تمسخر بی بی سی پرداختند.

این کاربران به بی‌بی‌سی یادآوری کردند که حتی فونت نوشته‌های این سند هم کاملاً آشکارا ساختگی و غیرواقعی است و با فونتهایی که در ایران و در مکاتبات استفاده می‌شود تفاوت دارد.

بدون تاریخ و بدون شماره بودن سندی، آنهم فوق‌محرمانه، یکی دیگر از نشانه‌های جعلی بودن این اسناد بود. ضمن اینکه بی‌بی‌سی تلاش بسیاری کرده بود تا از طریق فوتوشاپ، برخی خط‌های این سند ادعایی را کم‌رنگ کند که مثلاً موضوع اسکن‌بودن آنها را تداعی کند، اما حتی همین فوتوشاپهای مبتدی هم از دید کاربران دور نماند.

جالب تر اینکه همه ی ادعاهای این اسناد جعلی با مصاحبه های پیشین مادر و بعضی بستگان خانم نیکا شاکرمی هم کاملاً در تناقض بود.

بی بی سی فارسی در ابتدا اعلام نکرده بود که اسناد باسازی شده است و خبر منتشره به نحوی بود که گویا خودِ اسناد را در معرض دید عموم قرار داده است! اما پس از چند ساعت تمسخر این اسناد توسط تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی، بی‌بی‌سی نهایتاً نوشت که اسناد را خودش بازسازی کرده است!

همین توضیح بی بی سی هم البته با تمسخر مضاعف کاربران روبرو شد؛ بسیاری نوشتند: اگر قرار باشد چنین ادعایی را باور کنیم، به نحو بسیار ساده‌ای هر  کسی می‌تواند اسنادی را با فوتوشاپ، و البته حرفه‌ای‌تر از بی‌بی‌سی، جعل کند و بگوید که برای حفظ امنیت افرادی که اسناد را به دستش رسانده‌اند آنها را بازسازی کرده است!

حالا در خبر بی بی سی بدون توضیح، نکاتی مندرج شده و نوشته شده است که اصلاً بی بی سی نمیتواند این اسناد را خودش هم به طور قطعی تایید کند!

یعنی یک روز پس از هیاهو و جنجال فراوان، خود بی بی سی تاکید کرده که اسنادی که ابتدا میگفت خیلی محرمانه است، برای خودش هم به طور کامل قابل قبول نیست چه رسد به اینکه بر اساس آن فضاسازی کند.

ماجراهای 1401 غیر از یک شکست برای جریان ضد ایران، رسانه های این جریان را هم با رسوایی های پی در پی روبرو کرده است؛ ایران اینترنشنال نهایتاً مجبور شد که وابستگی خود به موساد و جنایتکاری مانند نتانیاهو را به نحو غیرمستقیم تایید کند و بی بی سی هم با گافهای عجیب و غریب، بسیاری از آنچه پیشتر سعی می کرد به دست آورد را از کف داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها