Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: تجمیع آب و فاضلاب شهر و روستا اتفاق خوبی در سطح ملی بود که در پی آن ۱۲ روستا در شهرستان ری به آب تهران متصل شدند و به سایر روستاها نیز به‌زودی آب گوارا با کیفیت و کمیت خوب منتقل می‌شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی در جلسه شورای شهرستان ری با اشاره به تعامل میان شوراها و دستگاه‌ها در شهرستان ری اظهار داشت: جلسات هیئت تطبیق در سطح شهرستان ری به‌صورت مداوم برگزار می شود و عمده مصوبات با برگزاری منظم جلسات در بخش‌ها و شهرها به تائید هیئت تطبیق می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قانون‌گذار تاکید دارد که شوراها در بررسی مصوبات نقش داشته باشند، لذا تعامل بخشداران و شوراها اهمیت به‌سزایی در پیشبرد امور دارد و  در پی آن هیئت تطبیق می تواند براساس قانون، عملکرد بهتر و مثمر ثمرتری داشته باشد.

استاندار بوشهر: 30 میلیارد تومان برای رفع مشکلات آب روستاهای استان بوشهر اختصاص می‌یابدتهران| زمینه انتقال آب شرب با کیفیت به مردم شهرستان ری فراهم شدتهران| خط انتقال آب شرب سد ماملو به شهرک عباس‌آباد پاکدشت افتتاح می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: مصوبه هیئت تطبیق دلیل بر این نیست که در دستگاه اجرایی خلاف مقررات عمل شود، بلکه باید اگر تصمیمی برای دستگاه ها اتخاذ می شود، براساس قانون به دستگاه ها ابلاغ شود.  

توکلی با اشاره به جابه‌جایی خط مسافری ری به ورامین تصریح کرد: خطوط ری-ورامین از پایانه مترو شهرری به پایانه مترو جوانمرد قصاب منتقل شده و در این رابطه باید طرح کاملی با محوریت بهبود فرهنگ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: طرح افزایش استقبال از جایگاه مسافربری باید به گونه‌ای باشد که رانندگان و مسافران نیز استقبال کنند ضمن آنکه لازم است در ورودی شهرری یک پایانه بزرگ ایجاد شود و سرویس‌دهی حمل ونقل عمومی برای نقاط مختلف در آن فراهم شود تا مردم از ورودی شهر به سهولت به نقاط موردنظر خود جابه‌جا شوند. 

معاون استاندار تهران در پایان با اشاره به اجرای طرح خط انتقال آب به بخش های جنوبی شهرستان خاطرنشان کرد: تجمیع آب و فاضلاب شهر و روستا یک اتفاق خوب در در سطح ملی بود که در پی آن 12روستا در شهرستان ری به آب تهران متصل شدند و به سایر روستاها نیز به زودی آب گوارا با کیفیت و کمیّت خوب منتقل می شود. 

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت تطبیق شهرستان ری انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد