Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگاریوسفی فرماندارجوانرود گفت : تمامی مهمانسراها، مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان جوانرود دراین ایام تعطیل است و هیچ نوع خدمات‌رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

او گفت : باوجود تمام زحماتی که در ما‌های اخیربرای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی انجام گرفت متاسفانه وضعیت کرونایی این شهرستان نگران کننده است و مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند

فرماندار جوانرود به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه این محدودیت‌ها به تنهایی کارساز نیست گفت: از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده از سوی بهداشت ودرمان، امامان جمعه وجماعات و به ویژه مسئولان شهرستان شده توجه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد