Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمد قنبری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند حرفه‌ای را که از طریق مرز‌های شرقی، اقدام به قاچاق محموله سنگین مواد افیونی به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این باند با دپوی این محموله، در مناطق کوهستانی شهرستان «سراوان» قصد داشتند که به صورت تدریجی آن را به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی، سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی محل دقیق انتقال و دپوی این محموله سنگین مواد افیونی را در ارتفاعات منطقه "کوه سفید" سراوان شناسایی کردند.

سردار قنبری گفت: سرانجام عصر روز گذشته تکاوران پلیس به منظور انهدام این باند قاچاق و کشف محموله مواد افیونی، با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و در یک عملیات منسجم با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در این درگیری مسلحانه که بیش از یک ساعت به طول انجامید قاچاقچیان بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و مجبور به فرار از محل شدند.

وی گفت: در این عملیات، تکاوران پلیس یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در پاک سازی محل ۲ تن و ۲۲۰ کیلو و ۴۱۵ گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 باند قاچاق انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر کشف مواد مخدر کشف 2220 کیلو تریاک سردار محمد قنبری قاچاق محموله سنگین مواد افیونی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باند قاچاق انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر کشف مواد مخدر کشف 2220 کیلو تریاک مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه