Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدتقی نظرپور اظهار داشت: طرح‌های تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات و محوطه‌سازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری نقش بسزایی در کارآمدی و ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری داشته و از طرح‌های اولویت‌دار این مراکز برای انجام در فصل تابستان و ایام تعطیلی دانشگاه‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو هر ساله این مراکز جهت رفع مشکلات آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی و آماده سازی فضاها برای بهره‌برداری دانشجویان قبل از مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید، اعتباراتی را هزینه می‌نمایند. در صورتی که قبلاً اعتبارات تخصیصی این طرح‌ها در قالب اسناد خزانه اسلامی، باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری شده بود. در سال‌جاری با تخصیص ۸۵ درصد نقدی اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تخصیص ۱۰۰ درصد نقدی اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری، این مشکل حل گردید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، زمان حاضر (فصل بهار) و فصل تابستان بهترین فرصت برای رسیدگی به موضوع نگهداری و تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و تأسیسات است که انشاءا… با توجه به تخصیص مناسب اعتبارات این طرح‌ها، اقدامات لازم توسط دفاتر فنی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری صورت خواهد گرفت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش عالی علوم تحقیقات و فناوری فناوری معاون وزارت علوم دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری تعمیرات اساسی خرید تجهیزات طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است