Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

زلاتان در سوئد پروتکل‌های بهداشتی را زیرپا گذاشت

زلاتان ایبراهیموویچ که در سوئد در حال ریکاوری از مصدومیت خود است از فرصت استفاده کرد تا در تمرین همربی شرکت کند، باشگاهی که بخشی از سهامش را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته همربی در لیگ سوئد به مصاف اوسترشوند رفت. همربی در این بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که زلاتان در پایان بازی به رختکن رفت تا به بازیکنان به خاطر کسب پیروزی تبریک گفت.

اما گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که زلاتان قوانین قرنطینه را شکسته است چرا که بر اساس دستور مقامات بهداشتی در سوئد فقط بازیکنان و کادر فنی مجاز به ورود به رختکن هستند. حالا گفته می شود که احتمالا فدراسیون فوتبال سوئد به خاطر این کاری که زلاتان انجام داده ، پرونده انضباطی برای او باز کرده است. گفته می شود که زلاتان در پایان قراردادش به همربی سوئد ملحق می شود تا فوتبالش را در لیگ فوتبال کشورش تمام کند. زلاتان روز چهارشنبه تحت معاینه قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که چقدر از میادین دور خواهد بود و شانسی برای بازگشت تا پایان فوتبال دارد یا نه.

رونالدو با ۱۲۰ میلیون یورو در چلسی؟!

سایت «cuatro» اسپانیا مدعی شد خورخه مندز، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با سران باشگاه چلسی برای این انتقال این ابرستاره توافق کرد. مندز در مذاکره با باشگاه لندنی آنها را متقاعد کرده تا برای جذب رونالدو ۱۲۰ میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کنند. قرارداد کریس با بیانکونری تا سال ۲۰۲۲ است یعنی ۲ سال از قراردادش باقی مانده است.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۱۲ میلیون یورو از رئال به تورین آمد. چلسی در تابستان پیش رو به دنبال تجدید قوا و انقلابی دوباره در ترکیب تیم است تا به روزهای اوجش برگردد. به همین خاطر آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو به یوونتوس بابت رونالدو شده است. خورخه مندز سران باشگاه لندنی را به این قرارداد راضی کرده و می خواهد برای انتقال دیگر برای رونالدو پول خوبی را به جیب بزند.

عصبانیت زیدان از بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید زمانی که بازی برابر ایبار به پایان رسید شگفت زده شدند. زین الدین زیدان با آنها صحبت کرد و به خاطر عملکرد تیم در نیمه دوم کاملا عصبانی بود. بازیکنان به این شرایط عادت نداشتند که سرمربی فرانسوی پس از بازی این چنین به صورت مستقیم پس از بازی با آنها صحبت کند.

عملکرد سفیدپوشان در نیمه نخست که با پیروزی ۳ بر صفر به پایان رسید کاملا با رضایت کادر فنی و خود بازیکنان همراه بود اما نیمه دوم از طرف زیدان ناامید کننده بود. سرمربی رئال مادرید که دویستمین بازی اش را با تیم مادریدی تجربه کرد عصبانیت خود را در نشست خبری نشان نداد و گفت: نیمه نخست از همه لحاظ خیلی خوب بودیم و شاید در نیمه دوم بازی را رها کردیم.

دلیل عصبانیت زیدان به این خاطر بود که بازیکنان در نیمه دوم کمتر به فکر حمله بودند و تمرکز نداشتند. آنها اجازه دادند ایبار تقریبا بر بازی تسلط داشته باشد و زیدان تصور می کرد ممکن بود حریف امتیاز بگیرد. در نهایت ایبار تنها یکی از گل‌ها را جبران کرد.

زمانی که بازی در نیمه دوم به خاطر گرما متوقف شد تا بازیکنان کمی خود را خنک کنند ناراحتی سرمربی فرانسوی کاملا آشکار بود. زیدان از این فرصت بهره برد تا شرایط تیمش را بررسی کند.

دی‌لیخت؛ ابزاری برای انتقام رئال از بارسا!

ماتیاس دی لیخت در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از آژاکس به یوونتوس پیوست. مدافع جوان و هلندی اما در این مدت نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و حتی در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با جدایی احتمالی این بازیکن از بیانکونری مطرح بوده است. از طرفی کاپیتان و اسطوره رئال مادرید یعنی سرخیو راموس پا به سن گذاشته و به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس به دنبال جذب جانشینی برای این بازیکن می‌گردد؛ دی لیخت اما با توجه به سن و سال کم و قدرت رهبری بالا می تواند یک گزینه مناسبی برای سران رئال باشد.

همچنین طی ماه های اخیر گفته شده که بارسلونا هم یکی دیگر از مشتریان ستاره هلندی یوونتوس به حساب می آید. حالا و در همین رابطه خبرنگار معروف اسکای اسپورتس یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که باشگاه رئال قصد دارد برای انتقام از بارسا به خاطر شکست در جذب نیمار، ماتیاس دی لیخت را به خدمت بگیرد. رئال در صورت علاقه به انجام این انتقال باید مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو بپردازد.

پوگبا نمی‌تواند از مورینیو انتقام بگیرد؟

شیاطین سرخ در اولین دیدار بعد از وقفه سه ماهه باید در مصافی حساس به دیدار تاتنهام و سرمربی سابق شان ژوزه مورینیو بروند. نشریه دیلی میل مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد روز جمعه می خواهد پل پوگبا از روی نیمکت مقابل تاتنهام بازی را شروع کند و به این بدان معنی است که هواداران یونایتد برای تماشای همکاری احتمالی او با برونو فرناندز در میانه میدان باید صبر کنند. پوگبا رابطه خوبی با مورینیو نداشت و علاقمند بود از او انتقام بگیرد.

پوگبا از ماه ژانویه برای یونایتد بازی نکرده و به دلیل مصدویت مچ پا، فقط دو بار از ماه سپتامبر در ترکیب تیمش قرار گرفته است. اما حالا و بعد از وقفه سه ماه به علت شیوع ویروس کرونا، شرایط پوگبا حالا برای بازی کردن کاملا مناسب است، اما سرمربی یونایتد قصد ندارد در مورد این بازیکن عجله کند.

بعد از انتقال 68 میلیون پوندی برونو فرناندز به اولدترافورد و شروع فوق العاده این هافبک پرتغالی، هواداران این تیم مشتاق تماشای بازی او در کنار پل پوگبا هستند، اما این اتفاق حداقل هفته بعد رخ نخواهد داد. با این حال اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی پوگبا از یونایتد در تابستان امسال شنیده شده و با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، حفظ پوگبا به معنای واگذاری رایگان او در فصل نقل و انتقالات تابستان 2021 خواهد بود. طرفین هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و این روند احتمال ماندن پوگبا را کاهش می دهد.

انقلاب تابستانی چلسی؛ ۶ بازیکن در لیست فروش

چلسی یکی از باشگاه‌های تلقی می‌شود که طی هفته‌های گذشته سر و صداهای زیادی درباره بحث های نقل و انتقالات این تیم شنیده شده و گفته می شود که رومن آبراموویچ قصد دارد، تیمی قدرتمند و مدعی را روانه مسابقات فصل آینده کند. در همین رابطه طی چند روز گذشته صحبت های زیادی در رابطه با نهایی شدن انتقال تیمو ورنر به چلسی مطرح شده است. گفته می‌شود که این بازیکن به طور قطع راهی استمفوردبریج خواهد شد و از طرفی گفته شده که هم وطن او یعنی کای هاورتز نیز، مذاکرات فشرده ای برای پیوستن به این تیم لندنی داشته است.

با این حال به نظر می رسد که چلسی برای خرید ستاره های مد نظر خود باید چند بازیکن خود را هم در نقل و انتقالات پیش رو به فروش برساند. در همین رابطه سان مدعی شده که 6 بازیکن در لیست فروش چلسی قرار دارند. بر این اساس آبی‌های لندن قصد دارند باکایوکو، زاپاکاستا،موزس، امرسون، درینک واتر و باتشوایی را به شکل دائمی به فروش برسانند.

مصدومیت بیل پس از 29 دقیقه بازی برای رئال!

رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو توانست با نتیجه 3-1 بر ایبار پیروز شود. گل های تونی کروس، سرخیو راموس و مارسلو در نهایت برتری رئال را در دیداری که دو نیمه متفاوت داشت تضمین کردند. رئال نیمه اول را طوفانی و کوبنده شاهر شد ولی در نیمه دوم به شدت افت کرد و ایبار توانست یکی از گل ها را نیز جبران کند. گرت بیل از دقیقه 61 بازی وارد میدان شد و در 29 دقیقه حضورش 11 پاس داد که 7 تای آنها درست بود و تنها دو تای شان در زمین حریف ارسال شد. بیل 5 بار نیز توپ را از دست داد و حتی یک شوت به دروازه هم نداشت. در مجموع نمایش او ضعیف و ناامیدکننده بود تا ثابت شود چرا زیدان به رودریگوی 18 ساله در این بازی از ابتدا میدان داد.

بیل بازی شماره 250 خود را برای رئال بدون اینکه گلی به ثمر برساند انجام داد و امروز هم در تمرین غیبت داشت. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دلیل غیبت او کوفتگی عضلانی بوده است و شاید بازی چهارشنبه برابر والنسیا را نیز از دست بدهد. هرچند این احتمال هم وجود دارد که او فردا به تمرین اضافه شود و در فهرست بازی با والنسیا نیز قرار بگیرد.

پی‌اس‌جی دیگر خرید بزرگ نخواهد داشت

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که این باشگاه تابستان امسال برنامه‌ای برای خرید بازیکنان گران قیمت ندارد چرا که تعلیق مسابقات فوتبال در فرانسه به دلیل شیوع کرونا به PSG ضرر مالی هنگفتی وارد کرده است. پی اس جی که در ابتدای ماه جاری با پرداخت 60 میلیون یورو به اینتر، قرارداد قرضی مائورو ایکاردی را قطعی کرد، در گفت‌و‌گو با نشریه ژورنال دودیمانش فرانسه راجع به برنامه‌های بعدی پاری‌سن‌ژرمن در بازار نقل و انتقالات گفت:« شیوع کرونا تمام کره زمین را تحت تأثیر قرار داده است و به تبع تأثیر آن در بازار نقل و انتقالات فوتبال هم احساس خواهد شد. بودجه باشگاه‌ها کاهش یافته و ما هم از این قاعده مستثنی نبوده‌ایم. مردم می‌گویند که ما نزدیک به 200 میلیون یورو ضرر کرده‌ایم؟ بله، تقریباً همین مقدار ضرر کرده‌ایم.»

لئوناردو ادامه داد: «فکر نمی‌کنم با این وضعیت، تابستان امسال ما دیگر شاهد نقل و انتقالات 100 میلیون یورویی باشیم، چون هیچ تیمی دیگر توان پرداخت چنین پول‌هایی ندارد. ما هم در پاری‌سن‌ژرمن متحمل ضررهای هنگفتی شده‌ایم و به دنبال پیدا کرده راه‌هایی خلاقانه‌تر هستیم؛ راه‌هایی که پرهزینه نباشند. با کمی تغییرات، صرفنظر از آنهایی که ما را ترک می‌کنند، تیم ما همچنان قدرتش را حفظ خواهد کرد.» با اظهارات لئوناردو، به نظر می‌رسد که انتقال سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو، کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی و دیگر بازیکنان بالای 100 میلیون یورویی که از آنها به عنوان گزینه‌های‌‌های خرید قهرمان لوشامپیونه نام برده شده، منتفی است.

یوونتوس با یک تغییر مهم در فینال کوپا ایتالیا؟

با وجود تساوی یوونتوس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اما این تیم به لطف گل زده در خانه میلان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند و در همین رابطه آنها باید روز چهارشنبه در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف تیم آماده ناپولی بروند. گونسالو اگواین، جورجو کیه لینی، آرون رمزی و مریح دمیرال در بازی روز جمعه مقابل روسونری غایب بودند و بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای حضور در دیدار فینال نیز داشته باشند.

بر اساس ادعای توتومرکاتو مائوریتزیو ساری تصمیم گرفته که تیمش را با تغییرات جزئی به مسابقه فینال بفرستد. بر این اساس هافبک بوسنیایی یعنی میرالم پیانیچ در بازی برابر میلان ناامیدکننده ظاهر شده بود احتمالاً جای خود را در ترکیب اصلی به سامی خدیرا خواهد داد. همچنین رودریگو بنتانکور نیز مهره غیرقابل جانشین تیم سرمربی ایتالیایی به نظر می‌رسد. نکته کلیدی دیگر اینکه مانند دیدار برابر میلان داگلاس کاستا در مسابقه فینال نیز در کنار کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا مثلث خط حمله بیانکونری را تشکیل خواهند داد.

مصدومیت ناگوار برای گلر سرشناس گالاتاسرای

فرناندو موسلرا دروازه‌بان باشگاه گالاتاسارای پس از برخورد با بازیکن حریف در یک مسابقه از رقابت های قهرمانی سوپرلیگ ترکیه دچار شکستگی از دو ناحیه در پای خود شد. گالاتاسرای روز یکشنبه مقابل ریزه اسپور در خارج از خانه به میدان رفت که این دیدار با پیروزی میزبان با نتیجه 2-0 همراه بود. فرناندو موسلرا دروازه‌بان اروگوئه ای تیم فوتبال گالاتاسرای در دقیقه 24 و پس از برخورد شدید با بازیکن حریف مصدوم شد تا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود.

طبق گزارش ها، موسلرا دچار شکستگی در دو ناحیه پای راست خود شده است. دوره بهبودی از پنج تا هشت ماه خواهد بود و به این ترتیب او شروع فصل بعد لیگ ترکیه را نیز از دست داد. گالاتاسرای در رده بندی مسابقات قهرمانی ترکیه رتبه سوم را در اختیار دارد. موسلرا از سال 2011 دروازه‌بان این باشگاه است و 116 بازی برای تیم ملی اروگوئه نیز انجام داده است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان کریستیانو رونالدو چلسی یوونتوس نقل و انتقالات رئال مادرید بارسلونا زلاتان ابراهیموویچ زین الدین زیدان ماتیاس دی لیخت پل پوگبا منچستریونایتد گرث بیل پاری سن ژرمن فرناندو موسلرا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو چلسی یوونتوس نقل و انتقالات رئال مادرید بارسلونا زلاتان ابراهیموویچ زین الدین زیدان ماتیاس دی لیخت پل پوگبا منچستریونایتد گرث بیل پاری سن ژرمن نظر می رسد نقل و انتقالات گفته می شود همین رابطه پاری سن ژرمن میلیون یورو رئال مادرید نیمه دوم مدعی شد دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود