Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:‌ در سال جهش تولید ساخت و راه‌اندازی ۱۰۰ واحد تولیدی جدید در شهرک صنعتی کاسپین یک قزوین را پیگیری می‌کنیم. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه شهرک صنعتی کاسپین یک (واقع در شهرستان آبیک) به تازگی از معافیت مالیاتی 7 ساله برخوردار شده است، اظهار داشت: در سال جهش تولید ساخت و راه‌اندازی 100 واحد تولیدی جدید در این شهرک را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه برخی از واحدهای تولیدی در مرحله نصب لوله و بعضی دیگر از آنها در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار دارند، گفت: بدون شک با بازگشت معافیت مالیاتی شعاع 120 کیلومتری پایتخت به این شهرک صنعتی شاهد رونق بیشتر فعالیت آن و جذب سرمایه‌گذاران ملی بیشتر در آن خواهیم بود که می‌تواند توسعه اشتغال پایدار در استان را در پی داشته باشد.

کارخانه‌های تملک‌شده استان قزوین آزاد می‌شوندفضای کار برای محتکران و قاچاقچیان در قزوین نا‌امن می‌شود / آغاز به کار پلیس امنیت اقتصادی تا 15 تیرماهاعلام هشدار وضعیت قرمز کرونایی در قزوین / از شدت بیماری کووید-19 کم نشده است

خانپور اعطای نقدینگی و سرمایه در گردش را سبب‌ساز تسریع در ساختن این واحدهای صنعتی دانست و اضافه کرد:‌ در این حوزه باید بانک‌ها پای کار بیایند و با پرداخت زودهنگام وام و تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان زمینه تاسیس و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر واحدهای تولیدی یادشده را مهیا کنند.

لزوم اختصاص درآمدهای مالیاتی به توسعه صنایع استان

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم اختصاص درآمدهای مالیاتی بخش‌های غیرتولیدی برای رونق دادن به تولید تصریح کرد: با توجه به نیاز کنونی استان به تولید و اشتغال هر چه بیشتر در راستای بهبود وضعیت معیشتی هم‌استانی‌ها بهتر این است که مالیاتی که از بخش‌های اقتصادی غیرمولد گرفته می­شود، به توسعه صنایع استان اختصاص یابد که ارزش افزوده بالایی به وجود می‌آورند.

خانپور ادامه داد: قصد داریم با جانمایی و کنار هم قرار دادن واحدهای تولیدی مرتبط در شهرک‌های صنعتی زنجیره تولید برخی کالاها و محصولات مانند پوشاک را در استان قزوین ایجاد کنیم تا نیاز این واحدها به خارج از استان کاهش یابد و زمینه ایجاد شغل‌های مستقیم و غیرمستقیم بیشتری در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ ت

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان صنعت استان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان صنعت استان تهران سازمان صنعت استان تهران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل