Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اسبق تیم ملی فوتبال روسیه به سردار آزمون توصیه کرد در زنیت سن‌پترزبورگ بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بحث این روزهای تیم روسی، موضوع انتقال احتمالی «سردار آزمون»‌ گلزن 25 ساله ایرانی است.

بازیکنی که از ماه‌ها قبل گزینه خرید تیم‌های بسیاری در اروپای غربی بوده است.در این مورد، «آندری تیکونوف»‌ فوتبالیست پیشین تیم ملی روسیه نظرش را به عنوان یک کارشناس بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با اسپورت‌بیزینس گفت: وقتی در مورد آزمون صحبت می کنیم، باید گفت که او می تواند در هر لیگی بازی کند.

وی افزود:‌ آزمون بازیکنی با عزم و توانایی بالاست. سرعتش زیاد است، با سر خوب بازی می کند و راه به جلو را خوب می داند.

تیکونوف ادامه داد: با این حال گمان می کنم برای او بهتر خواهد بود که به خاطر حضور زنیت در لیگ قهرمانان، همین جا بماند و به تیمی بزرگتر نرود.

به باور این پیشکسوت، آزمون نقش مهمی در تیم زنیت دارد و به بازیکنانی مثل زیوبا کمی کند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون روسیه آزمون فوتبال سردار آزمون روسیه آزمون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه جهت شرکت در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری و با این اقدام مشارکت روسیه را تضعیف کرد.   به گزارش ایسنا، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست این کمیته بیان کرد: «مجبوریم یک بار دیگر سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با این واقعیت شروع کنیم که طرف آمریکایی همچنان از میزبانی مقر سازمان ملل متحد سوء استفاده می‌کند.»   خبرگزاری تاس به نقل از معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نوشت: «بار دیگر، حضور روسیه در چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل به دلیل اقدام ایالات متحده درخصوص عدم صدور روادید، تضعیف شد.»   این دیپلمات روسی افزود: «مسکو امیدوار است که وضعیت کنونی به طور کلی اصلاح شود.»   پولیانسکی در قسمت دیگری از اظهاراتش با اشاره به «اقدامات تروریستی اوکراین» بیان کرد: «قتل عمدی و وحشیانه روزنامه‌نگاران روسی – که از طریق ابزارهای تروریستی انجام شده‌اند – به نمایشی افراطی درباره عدم تحمل سایر دیدگاه‌ها بدل شده است. در همین حال، کی‌یف رسما و علنا دخالت خود در این جنایات را مطرح می‌کند.»   وی تاکید کرد: «دست‌نشانده‌های غربی از قصد چشم خود را بر روی همه این جنایات کی‌یف می‌بندند.»   دیمیتری پولیانسکی در میان خبرنگاران روسی که «ترور» شده‌اند به «داریا دوگین» اشاره کرد؛ خبرنگار، مفسر سیاسی و دختر «الکساندر دوگین» متحد رئیس‌جمهور روسیه که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد.   هم‌چنین چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این «ترور» دست داشتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد