Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرانچس آگویلار روزنامه‌نگار Mundodeportivo اسپانیا در صفحه شخصی‌اش درباره انتقال سردار آزمون به آرسنال نوشت: آندره آرشاوین، مهاجم پیشین آرسنال و عضو کنونی کمیته نقل‌وانتقالات زنیت روسیه به این باشگاه انگلیسی توصیه کرد تا سردار آزمون را به عنوان یکی از خریدهای تابستانی‌اش تحت نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرشاوین می‌تواند به عنوان واسطه مستقیم، مقدمات مذاکره 2 باشگاه زنیت و آرسنال را برای انتقال سردار آزمون فراهم کند.

 

این روزنامه‌نگار فوتبال Mundodeportivo که در شهر بارسلونا منتشر می‌شود، افزود: سردار آزمون به یکی از محبوب‌ترین شایعات نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است. در دوره‌های زمانی مختلفی تیم‌های اروپایی از جمله اورتون، وستهام یونایتد، اتلتیکو مادرید، سویا و ناپولی برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده‌اند، البته ناپولی گام جدی در مسیر انتقال سردار آزمون برداشته است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سردار آزمون بازیکن ورزشی نقل و انتقالات آزمون اروپا ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار

زی‌سان: دو تیم فوتبال آاس رم و بایر لورکوزن از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت. بازی دو تیم در حالی برگزار می‌شود که بایر لورکوزن هنوز در این فصل نباخته و رم و یاران آزمون چالش سختی در برابر این تیم دارند. این دو تیم در فصل گذشته لیگ اروپا در نیمه نهایی در برابر هم قرار گرفته بودند که بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود رم و بازی برگشت با نتیجه تساوی صفر صفر به پایان رسیده بود و رم تحت هدایت مورینیو به فینال اروپا صعود کرد..

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ