Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@12:12:34 GMT

مودریچ: امباپه ستاره اول دنیا می‌‎شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۹۷۳۳

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ بهترین بازیکن جهان در سال 2018 می‌گوید کیلیان امباپه با ترک پاری سن ژرمن و انتخاب یک مسیر درست می‌تواند به ستاره اول دنیای فوتبال تبدیل شود.

 مودریچ به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت:" امباپه همه شرایط لازم برای رسیدن به بالاترین نقطه را دارد. ولی من معتقدم او برای رسیدن به آن نقطه باید به لیگی برود که یک تیم در آن راحت پیروز نمی‌شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید، تیم لوکا مودریچ، مطرح است. البته مدیران PSG این شایعات را رد کرده و از عزم خود برای حفظ امباپه خبر داده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا مودریچ کیلیان ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا