Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۷ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۹۹ دستگاه ماینر قاچاق در "فلاورجان سرهنگ "حسین ابراهیمی سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "فلاورجان" مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال توسط تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در یک کارگاه می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: یک گروه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان "فلاورجان" پس از هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۹۹ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز با تجهیز کابل‌های شبکه برق شهری در حال استخراج ارز دیجیتال بودند کشف شد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌ها توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر وپس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی و کارگاهی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی با این دستگاه‌ها می‌کنند که پلیس برخورد قانونی با این گونه افراد را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.   نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان سرهنگ " حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۰ ساله توسط ۲ آدم ربا و انتقال آن به کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  

او افزود: در تحقیقات و بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد فرد گروگان گرفته شده در یکی از خیابان‌های شهرستان "گلپایگان" در حال تردد بوده که ۲ نفر به دلیل اختلافات مالی با زور و تهدید اقدام به ربودن وی و انتقال آن به شهرستان کاشان می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: کارآگاهان، پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی متهمان سرانجام محل نگهداری گروگان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان، بلافاصله پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی اقدام به محاصره مخفیگاه کرده و ضمن دستگیری ۲ متهم، فرد گروگان گرفته شده که جوانی ۲۰ ساله بود را نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه عملیات موفقیت آمیز نجات این جوان از دست گروگان گیران تنها ظرف ۱۲ ساعت انجام شد از افزایش قدرت واکنش سریع ماموران پلیس استان در مواجهه با مجرمان به ویژه مرتکبان جرایم خشن خبر داد و گفت: ماموران پلیس استان با هوشیاری و هوشمندی بالای خود قاطعانه با مجرمان برخورد کرده و اجازه تعرض به حقوق مردم را نمی‌دهند.   دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۱۷ فقره سرقت در "خمینی شهر سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی سرانجام موفق به شناسایی سارق شدند، که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم مذکور از سارقان حرفه‌ای است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری این سارق حرفه‌ای طی عملیاتی غافلگیرانه ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های بعمل آمده به ۱۷ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی اعتراف کرد.

سرهنگ براتی ادامه داد: در ادامه بازجویی‌های متهم اعتراف کرد که اموال سرقتی را بک نفر مالخر می‌فروخته است که با هماهنگی مقام قضائی ودر یک عملیات پلیسی مالخر دستگیر ودر مخفیگاه وی بیش از ۷۰ کیلو گرم کابل مخابراتی خرد شده و تعداد زیادی جعبه تقسیم مخابراتی که قطعه قطعه شده بود به ارزش ۹ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند گفت:اگر موارد مشکوکی مانند خودروی یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا به ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل می‌کند یا انباری به دپوی این نوع سیم‌ها مبادرت می‌کند، پلیس می‌تواند با بررسی بیشتر در خصوص دستگیری سارقان اقدام کند.   کشف گردوی قاچاق در نجف آباد سرهنگ "محمدحسین باباکلانی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در بزرگراه "شهید کاظمی" به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی ازاین خودرو تعداد ۱۸ گونی گردوی قاچاق به وزن ۴۵۰ کیلوگرم کشف کردند.

سرهنگ باباکلانی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد، در این پرونده یک نفر متهم دستگیر وبرای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.   کشف ۴ هزار و ۱۸۰ کیلو چوب بلوط قاچاق در فلاورجان سرهنگ "حسین ابراهیمی اظهار داشت: مامواران کلانتری ۱۴ "قهدریجان" از دپوی چوب بلوط قاچاق در یک دامداری متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی از محل مورد نظر بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۴ تن و ۱۸۰ کیلو چوب بلوط کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب‌های بلوط کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل و چوب‌ها نیز تحویل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شدند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروگانگیری قاچاق گردو انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی دستگاه ماینر دستور کار مراجع قضائی خمینی شهر ۲۰ ساله کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود

به گزارش همشهری آنلاین ، بعدازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت پلیس استان گلستان در جریان گم شدن دختربچه 4 ساله‌ای به نام یسنا در روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که آن روز خانواده یسنا برای کار به مزرعه رفته بودند اما زمانی که سرگرم کار بودند، بر اثر غفلت، یسنا از آنها فاصله گرفته و در میان گندم‌زارهای منطقه ناپدید شده بود.

پس از گم شدن دختربچه خردسال بود که تلاش ماموران پلیس، تیم‌های هلال‌احمر و ده‌ها نفر از مردم منطقه برای پیدا کردن او شروع شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام جزئیات تازه از پیدا شدن یسنا گفت و دستگیری 2 عامل ربایش این دختربچه گفت: بدنبال اعلام مفقودی دختربچه کلاله ای در روز یکشنبه نهم اردیبهشت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته وی از اولین لحظه پس از اعلام خبر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱٠ ، عوامل گشت انتظامی به همراه فرمانده بخش پیشکمر به محل اعزام و صحت موضوع را تایید کردند.

سردار دادگر افزود: سپس با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان و سرتیم اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان و رییس پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: این اقدامات پلیس در کنار تلاش های بی وقفه گروه های مردمی، بسیج و بویژه هلال احمر بود که جستجوهای میدانی را انجام می‌دادند.

سردار دادگر اظهار داشت: پلیس همه سناریوهای احتمالی را همزمان پیگیری می کرد و با هماهنگی های به عمل آمده بهترین سگ های زنده یاب که در جستجوهای ساختمان پلاسکو عملکرد بسیار مطلوبی داشتند را از تهران درخواست و در منطقه بکار گرفت.

وی گفت: همچنین برای کسب اطلاعات و با هماهنگی قضایی از ده‌ها نفر به عنوان مطلع تحقیق کرد که به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت سه مظنون از بین این افراد شناسایی شدند که یکی از آنها بازداشت شد.

رئیس پلیس استان گلستان ادامه داد: در اثنای این تحقیقات و جستجوها، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت یکی از کایت سواران در حین پرواز در منطقه، حضوری مشکوک در بین مزارع کلزا را اعلام کرد.

وی افزود: بلافاصله یکی ازتیم های پلیس به همراه سگ زنده یاب خود را به یسنا رسانده و او را در آغوش کشیده و در بین خوشحالی مردم تحویل خانواده اش داد.

به گفته سردار فاضل‌دادگر، تحقیقات پس از پیدایش کودک با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد در بین مظنونین قبلی بودند و پس از این که متوجه شدند در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته اند، از یک فرصت استفاده کرده و کودک را در محل رها کرده بودند که خوشبختانه پیدا شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

رئیس پلیس استان گلستان در پایان اظهار داشت: جا دارد از همه تلاش هایی که در این چند روز بابت جستجو در منطقه انجام شد و از سازمان های دولتی، امدادی، هلال احمر، همکاران انتظامی ام و بویژه مراجع محترم قضایی، بازپرس پرونده و مردم منطقه تفدیر و تشکر کنم. این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم استان گلستان را که سرزمین برادری نامیده می شود را به اثبات رساند.

کد خبر 849159 برچسب‌ها خبر مهم آدم‌ربايى فراجا

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان