Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آرژانتین به مهاجم بلژیکی که به تازگی رکورد جدیدی در تیم آبی‌پوش جنوب ایتالیا به ثبن رسانده است تبریک گفت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال گلزنی دریس مرتنس در تساوی یک بر یک یکشنبه شب تیم فوتبال ناپولی مقابل اینتر که منجر به صعود ناپولی به فینال جام حذفی ایتالیا و تبدیل شدنش به بهترین گلزن تاریخ این تیم شد، دیه‌گو مارادونا در پیامی به این بازیکن بلژیکی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتنس در این بازی یکصدوبیست‌و‌دومین گل خود را برای ناپولی به ثمر رساند و با سبقت گرفتن از مارک هامشیک به بهترین گلزن تاریخ باشگاهی تبدیل شد که مارادونا بزرگترین بازیکن آن شناخته می‌شود و سه دهه با 115 گل، بهترین گلزن آن شناخته می‌شد.

به همین مناسبت مارادونا در اینستاگرام پیامی برای مرتنس ارسال کرد و در آن به او گفت: سلام دریس، دوست من! به تو به خاطر شکستن رکوردم افتخار می‌کنم چون با این روند، ناپولی هر روز بهتر از قبل خواهد شد. من دوست دارم ناپولی تیمی داشته باشد که از تمام تیم‌هایی که من در آن بازی کردم بهتر باشد تا بتوانیم یک بار دیگر برای مردم شهر ناپل اسکودتو را کسب کنیم.

جام حذفی ایتالیا| صعود ناپولی به فینال در شب تبدیل مرتنس به بهترین گلزن تاریخ تیم

مارادونا ادامه داد: چند ماه پیش مرتنس گفت که برایش خیلی مهم است که پیراهنش را به عنوان یادگاری به من به عنوان قهرمان تمام زندگی‌اش بدهد. من بلافاصله از او به خاطر این حرفش تشکر کردم و پیامش را ضبط کردم چون می‌دانستم که او رکورد مارک هامشیک را هم می‌شکند و بهترین گلزن تاریخ ناپولی می‌شود.

مرتنس هم در واکنش به پیام مارادونا در صفحه توئیتر خود نوشت: از تو به خاطر حرف‌های زیبایت متشکرم! زنده‌باد ناپولی تا همیشه.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دیگو مارادونا ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگو مارادونا ناپولی دیگو مارادونا ناپولی بهترین گلزن تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی