Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان دبیر شورای دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری و دستگاه های عضو این شورا برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این شعار در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده به شکل خدمات دهی به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز کرد: جمع آوری و توزیع کمک های خیرخواهانه مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب «همدلی به رسم اهل بیت» و برگزاری محافل و شب شعر غیرحضوری با حضور شاعران برجسته و پیشکسوت استان و پخش زنده در شبکه های اجتماعی و حضور این عزیزان در صدا و سیمای مرکز استان برای تولید برنامه از جمله برنامه های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری، حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده های آسیب دیده از کرونا و برگزاری جشنواره «آن گنبد طلایی» در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را از دیگر برنامه های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دهه کرامت امسال از ۳ تیر سال جاری همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا جمعه ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

وی به عناوین روزهای دهه کرامت اشاره کرد و گفت: سه ‌شنبه ۳ تیر با عنوان «تکریم دختران، نشان خانواده فاطمی»، چهارشنبه ۴ تیر با عنوان «در شادی اهل‌بیت (ع) شاد باشیم» و پنجشنبه، ۵ تیر با عنوان «مدافعان سلامت، رهروان ایثار و شهادت» نام گذاری شده است.

 

مظاهری اذعان داشت: جمعه ۶ تیرماه با عنوان «خانواده مهدوی محور جامعه مهدوی»، شنبه ۷ تیر با عنوان «امامزادگان الگوی تمدن دینی و ولایت‌پذیری»، یکشنبه ۸ تیر همزمان با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با عنوان «حضرت شاهچراغ (ع) اسوه عدالت و امین ولایت» نام گذاری شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سه‌شنبه ۱۰ تیرماه با عنوان «رفاه و امید در سایه جهش تولید»، چهارشنبه ۱۱ با عنوان «شهدا و علما الگوی تحقق گام دوم انقلاب»، پنجشنبه ۱۲ تیر با عنوان «خادم الرضا (ع)، شهید سلیمانی، الگوی خادمان اهل‌بیت (ع)» و جمعه ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) نیز با عنوان «امام رضا (ع)، امام رافت و مهربانی» از دیگر عناوین روزهای دهه کرامت است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برنامه های دهه کرامت دهه کرامت تیر با عنوان اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌

ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید حسین جعفری نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میردامادیان و قرائت دعای ندبه با نوای اسلام میرزایی دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صبوری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی بخشنده برگزار و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور برگزار می‌شود و شنبه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اعتقادی، یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت الاسلام علی اصغر همتیان به عنوان کارشناس سبک زندگی اهل بیت(ع)، سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت الاسلام محمدرضا اعوانی به عنوان کارشناس نهج البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان به عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج شنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام رستم نژاد به عنوان کارشناس تفسیر قران و جمعه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس مهدویت برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، بندانی نیشابوری و مرتضی آقاتهرانی برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه آقایان ابوذر بیوکافی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، پنجشنبه عصر زیارت آل یاسین با نوای حسین اردستانی و پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری