Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از کرونا به کردستان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج؛ خالد جعفری پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: استان کردستان ۲ درصد جمعیت و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد جمعیت واحدهای صنفی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه  ۱.۱۸ درصد تسهیلات حمایتی کرونا به کردستان اختصاص گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم ضمن تسریع در جذب این تسهیلات در راستای حمایت و تثبیت اشتغال موجود استان رایزنی های لازم نیز برای افزایش سهمیه استان صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به برخی ایرادها وارده به سند اشتغال استان اظهار کرد: این سند باید با همکاری اداره کل اقتصادی استانداری و دستگاه‌های ذیربط بازنگری و اشکالات آن هرچه سریعتر رفع شود.

جعفری تاکید کرد: در بازنگری سند اشتغال استان باید به گونه ای عمل کنیم که آینده پیش روی استان در زمینه کاهش بیکاری و افزایش نرخ رشد اشتغال دیده شود.

جعفری با اشاره به اختصاص ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای خسارت ناشی از کرونا به استان، خاصرنشان کرد: جذب و پرداخت این میزان تسهیلات  از محل تسهیلات حمایتی از واحدها و مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شروع شده است.

به گفته این مقام مسئول، رسته چهاردهم این دستورالعمل مشمول واحدهای کشاورزی است در حال حاضر بدلیل ابلاغ دیرهنگام از برنامه عقب هستیم، باید نسبت به درخواست تمدید مهلت ثبت نام و افزایش سهمیه استان هرچه سریعتر اقدام شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال توسعه کردستان کشاورزی جعفری اشتغال تسهیلات توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان