Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:06:26 GMT

بشار حداقل 10 روز زمان می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۰۶۶۰

بشار حداقل 10 روز زمان می‌خواهد

بشار رسن بالاخره با ضرب و زور، خواهش و التماس، واسطه قرار دادن چند نفر، تماس‌های پیاپی و با وعده دریافت بخشی از مطالباتش به تهران رسید و در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ،  بشار که در آخرین بازی رسمی تیمش جزو ستاره‌های میدان بود و دومین گلش برای این تیم را طی سه فصل حضور در جمع سرخ‌ها به ثمر رساند، به خاطر عدم دریافت مطالباتش که رقم کوچکی هم نبود تقریباً سه هفته از تمرینات آماده‌سازی را از دست داد و حالا به لحاظ بدنی و فرم آمادگی عقب‌تر از بقیه همبازیانش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر کادر فنی پرسپولیس برای این بازیکن برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است تا او را تا قبل از شروع بازی‌های لیگ آماده کند. روز شنبه مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس با بشار رسن صحبت کرد و به او گفت برای اینکه فرم بدنی‌اش به موقع آماده شود باید خیلی بیشتر تلاش کند و وقت بگذارد.


بشار در این سه چهار روزی که در تمرینات حاضر شده کمتر در کار گروهی شرکت کرده و بیشتر انفرادی کار کرده است. البته بدنساز پرسپولیس در همان تمرین روز شنبه آیتم‌های تمرینی با توپ را هم برای او در نظر گرفته بود اما قرار است این بازیکن آرام آرام به کار گروهی اضافه شود و اینطوری حتماً به صلاح خودش و تیم پرسپولیس خواهد بود.


کادر فنی پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به اینکه بشار مدت زیادی در تمرینات حضور نداشته و سه هفته از تمرینات تیمی را هم از دست داده باید در شرایطی تمرین کند که احتمال مصدومیتش زیاد نشود. در این شرایط بهتر است او کم‌کم به تمرینات تیمی اضافه شود و با برنامه منظم تمرینی شرایط بدنی‌اش به جایی برسد که بتواند توانمندی‌هایش را دو‌باره بروز دهد.

 


بشار رسن روز شنبه 30 دقیقه وزنه زد، بعد با مربی بدنساز تیم کارهای با توپ و بدون توپ را انجام داد. تمرینات انفرادی بشار 70 دقیقه طول کشید تا جایی که او خودش خسته شد و از مربی بدنساز تیم خواست همانجا کار را تمام کنند. از آنجایی که بازیکنان چندان طاقت تمرینات انفرادی را ندارند مربیان پرسپولیس هم دوست ندارند به یکباره روی این بازیکن فشار بیاورند و مایلند پروسه آماده‌سازی این هافبک عراقی به موقع و درست پیش برود.


به اعتقاد مربیان پرسپولیس این بازیکن حداقل باید به مدت ده روز تمرینات ویژه و انفرادی‌اش را انجام دهد و اختصاصی کار کند تا شرایطش بهتر شود. به موازات این کارهای انفرادی او کم‌کم و خرده‌ خرده در تمرینات گروهی هم شرکت خواهد کرد تا از تیم خیلی عقب نماند و آرام آرام به لحاظ ذهنی و فنی به شرایط مسابقه نزدیک شود.


بشار مدتی که در ایران حضور نداشت عکس‌ها و فیلم‌های تمرینات انفرادی‌اش را برای مربی بدنساز تیم می‌فرستاد اما تمرینات انفرادی تا حدی می‌تواند مفید باشد و در مقایسه با تمرینات تیمی طوری نیست که بتواند به کمک بازیکن بیاید و در فرم مسابقه نگهش دارد ضمن اینکه امکانات ورزشی در عراق نسبت به کشور ما پایین‌تر است و اصلاً نمی‌توانست شرایط بدنی‌اش را به حدی برساند که مورد قبول کادر فنی تیمش باشد.

 


البته نکته ویژه‌ای که در مورد رسن وجود دارد این است که او بعد از سه ماه غیبت در تمرینات، اصلاً اضافه وزن ندارد و مربیان پرسپولیس تأیید می‌کنند که با حفظ رژیم غذایی مناسب با وجود عقب‌ماندگی بدنی‌اش بدون اضافه وزن به تمرین برگشته است وگرنه کار او و مربیان دوبل می‌شد به موازات آب کردن چربی‌های اضافه باید برای مسابقه هم آماده می‌شد.


به گفته کادر فنی پرسپولیس، رسن شرایط روانی و ذهنی مناسبی دارد و با شوخی و ارتباط مناسب با دیگر اعضای تیم امیدوار است که خیلی زود به فرم ایده‌آل مسابقه نزدیک شود. با این حال پرسش مهم این است که او از چه زمانی آماده بازی خواهد شد؟


ماجرا از جایی برای یحیی و کادرش سخت می‌شود که بشار قبل از شروع لیگ به فرم مسابقه برسد. آن‌وقت باید دید سرمربی پرسپولیس بازیکنانی مثل نعمتی و عالیشاه که سه هفته بیشتر از بشار در گرمای تهران تمرینات سختی را دنبال کرده‌اند، بیرون خواهد نشاند تا به این عراقی فانتزیست میدان دهد یا نیمکت‌نشینش می‌کند؟

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران تمرینات انفرادی مربی بدنساز کادر فنی بشار رسن بدنی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)