Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در نیمه دوم خرداد ماه امسال بیش از ۱۰ هزار متر از دیوار نویسی های سطح شهر پاکسازی شد.

به گزارش ایمنا، داریوش قاسمی در این باره اظهار کرد: دیوار نویسی یک پدیده مضر شهری است که موجب بروز اغتشاشات بصری در سطح شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به پاکسازی دیوارهای شهر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به این موضوع که سالانه مبالغ زیادی از درآمد شهرداری به این موضوع اختصاص داده می‌شود، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بخش زیادی از دیوارنویسی‌های شهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پاکسازی شده است.

وی عنوان کرد: معابر اصلی و فرعی شهر از جمله خیابان‌های فردوسی، پادگان، شهید انصاری، نواب شمالی، فلسطین، شهید قاسم سلیمانی، بلاغی، شهرک ولایت، بلوارهای شهید بهشتی، آزادگان، آیت الله خامنه‌ای و … بوده‌اند که در نیمه دوم خرداد ماه امسال دیوار نویسی آن‌ها پاکسازی شده است.

کد خبر 429053

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران ديوارنويسي قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان زیباسازی شهرداری قزوین دیوار نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان لاله گمنام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرگزایر صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مراسم استقبال از این شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید گمنام از مسجد امام جعفر صادق(ع) نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری