Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:59:07 GMT

بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال در ماسال پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۰۸۴۸

بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال در ماسال پرداخت شد

جعفر صفری روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه برنامه هایی با قابلیت عملیاتی شدن باید ارایه شود افزود: در سه حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج ساماندهی لازم در برنامه ها صورت بگیرد تا  به صورت متوازن شاهد اجرای طرح ها توسط نهادهای مربوط باشیم.
وی با اشاره به ثبت ۴۴۸ مورد ازدواج و۱۰۷مورد طلاق در این شهرستان طی سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مربوط به اشتغال و ازدواج جوانان باید در اولویت بانک ها قرار گیرد تاخیر و کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست و با بانک های بی توجه به این مهم برخورد جدی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری افزود: صندوق کار آفرینی امید ۳۶فقره تسهیلات در بخش اشتغال از محل منابع صندوق توسعه ملی اشتغال روستایی به ارزش ۲میلیارد و  ۶۱۹میلیون تومان پرداخت کرده است .
وی در ادامه افزود: بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی جوانان و پیگیری اشتغال و مشکلات جوانان از اهداف اصلی ستاد ساماندهی جوانان است .
معاون فرماندار ماسال در ادامه تاکید کرد: توجه و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراعت جوانان باید بامحوریت برنامه های با نشاط و جذاب باشد .
وی به نقش فضای مجازی در زندگی امروزه اشاره و تصریح کرد:  برای شناسایی آسیب های فضای مجازی باید مباحث تخصصی گفته شود و راهکار مناسبی برای جلوگیری از این آسیب ها عنوان شود.
وی افزود: اگر از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم ابتدا باید زیرساخت های فرهنگی این موضوع را فراهم کنیم و سپس نسل جوان را سمت بهره گیری صحیح از فضای مجازی سوق دهیم.
شهرستان ماسال با ۵۳ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع  است .

برچسب‌ها ماسال اشتغال فراگیر اشتغال زایی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسال اشتغال فراگیر اشتغال زایی گیلان ماسال اشتغال فراگیر اشتغال زایی گیلان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت