Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت متروی تهران از برنامه‌ریزی برای نصب و راه‌اندازی ۱۵۸ دستگاه پله‌برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در خط ۷ مترو خبر داد. تاریخ انتشار: 11:56 - 27 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۵۰۵

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به نصب و راه‌اندازی ۱۵۸ دستگاه پله‌برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌ها و ورودی‌های خط ۷ گفت: با راه‌اندازی کارگروه ساخت داخل موفق شدیم برای تامین آسانسور، پله‌برقی و سیستم تهویه در خط ۷ متروی تهران درصد داخلی سازی را برای تامین تجهیزات مترو افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حال حاضر ۵۵ درصد از تجهیزات پله‌برقی، ۷۰ درصد از تجهیزات آسانسور و تقریباً مجموع تجهیزات مورد نیاز برای سیستم تهویه ساخت داخل است.   امام افزود: با توجه به اینکه برخی از ایستگاه‌ها در خط ۷ با یک ورودی به بهره‌برداری رسیده است، در صورت تامین منابع مالی، امکان راه‌اندازی ۱۶ ورودی در سال جاری به ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری در خط ۷ وجود دارد. همچنین در نظر داریم متناسب با تزریق بودجه حداقل ۵ ایستگاه خط ۷ همچنین یک ایستگاه از خط ۶ را که با خط ۷ در تقاطع است در سال جاری افتتاح کنیم؛ لذا در مجموع برای بهره‌برداری بهتر از این ایستگاه‌ها به ۱۵۸ دستگاه پله‌برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور نیاز است. بیشتر بخوانید: تمهیدات مترو پایتخت در صورت وقوع زلزله احتمالی در تهران مدیرعامل شرکت مترو در پایان با اشاره به این که خط ۷ در مجموع نیاز به ۱۷ سیستم تهویه دارد، اضافه کرد: در سال گذشته متناسب با بهره‌برداری از خطوط، ۴ سیستم تهویه در این خط راه‌اندازی شد. تصمیم داریم در سال جاری نیز ۱۰ سیستم تهویه دیگر را در این خط به بهره‌برداری برسانیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو مترو بهره برداری سیستم تهویه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سرویس‌دهی ۳۰ دستگاه تاکسی ون از ۵۰ دستگاه خریداری شده در مناطق کم‌برخوردار اهواز آغاز شده است.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امروزه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهرها پیشرفت در بخش حمل و نقل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز کمتر از ۸۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر اهوار وجود داشت و همچنین نزدیک به ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی نیز فرسوده بودند، توسعه حمل‌ونقل عمومی با توجه به مطالبه‌ی شهروندی جز اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در ابتدا تلاش شد با خریداری اتوبوس تعداد اتوبوس‌های فعال افزایش پیدا کند که این اتفاق رخ داد و در حال ادامه است، علاوه بر آن با هماهنگی به عمل آمده و اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: یکی دیگر از نیازهای شهر اهواز به ویژه در مناطق کم‌برخوردار تاکسی‌ون است که ۵۰ دستگاه از این ون‌ها خریداری شد و هم‌اکنون ۳۰ دستگاه از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است و در مناطق کم‌برخوردار اهواز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 751762

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار