Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مهند العقابی، مدیر کل ستاد تبلیغات رسانه‌ای الحشدالشعبی به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس الحشدالشعبی در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد که ابومهدی المهندس، نایب‌رئیس شهید این سازمان، شخصیتی استثنائی بود که زیاد تکرار نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الحشد پس از شهادت ابو مهندس باقی است و بر قدرتش افزوده خواهد شد، گفت: شهید المهندس همواره می‌گفت که داعش ابزار است و مشکل اصلی با آمریکا و اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العقابی افزود: شهید المهندس طراح و مدیر نبرد‌های ضد تروریسم بعد از فروپاشی داعش در سال ۲۰۱۴ بود.

وی گفت: المهندس نخستین کسی بود که به فتوای مرجعیت دینی در جهاد کفایی لبیک گفت، اما رسانه‌های غربی و عربی با اشغالگری داعش افکار عمومی را گمراه کردند و مسئله را به گونه‌ای تصویرسازی کردند که حمله داعش یک مسئله طایفه‌ای است.

رئیس ستاد تبلیغات الحشد الشعبی گفت: شهید المهندس این اصل را همواره در نزد خود داشت که فرمانده باید در جبهه‌های مقدم نبرد جلوتر از سربازانش حرکت کند و آنچه بر جای گذاشت، فرزندان و مجموعه‌ای از اصول و ارزش هاست که نسل به نسل از آن استفاده خواهند کرد.

در همین راستا، حسن لافی، نویسنده فلسطینی درباره شخصیت شهید ابو مهدی المهندس اعلام کرد: وی به سرعت داعش را از کشور بیرون راند و محور مقاومت را قوت بخشید. وی سحر ساحر را به خودش بازگرداند و عراق را میدان جدید مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست قرار داد.

الحشدالشعبی عراق در سال ۲۰۱۴ و پس ار فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق برای مبارزه با تروریست‌های اشغالگر داعش تاسیس شد و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس این گروه پس از سال‌ها جهاد و پیروزی به همراه سردار سلیمانی، رئیس سپاه قدس ایران در دی ماه گذشته در حمله آمریکا به خودروی آن‌ها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق سردار سلیمانی تروریست های داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود