Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه نشست این دیوان و در جمع خبرنگاران با اشاره به ارجاع دوباره پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به دیوان عالی کشور اظهار کرد: این پرونده به همان شعبه که قبلاً رسیدگی شده است، می‌رود.

اخبار اجتماعی- رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: اگر رای قبل اصراری باشد به هیات عمومی می‌آید تا تعیین و تکلیف شود، اما اگر این رای اصراری نباشد آن را تایید می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عالی کشور در پاسخ به این سوال که روند رسیدگی به آن چقدر طول میکشد گفت: سعی می‌کنیم تا روند آن سریع انجام شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیوان عالی کشور دیوان عالی کشور نجفی شهردار میترا استاد دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود