Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور آرژانتینی تیم والیبال لوبه گفت: افتخار می‌کنم که توانستم جایگزین بازیکنی همچون رزنده شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی برونو رزنده، پاسور تیم ملی والیبال برزیل از لوبه، مسئولان این تیم جای خالی وی را با حضور لوسیانو دچکوی آرژانتینی پر کردند.

وی در نخستین روزهای حضورش در لوبه درمورد انتخاب این تیم اظهار داشت: من قبلاً هم به این شهر سفر کرده بودم و با افرادی زیادی در اینجا ملاقات کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس بسیار خوبی گرفتم و حالا هم برای یک تجربه جدید آماده هستم. 

وی درخصو جدایی از پروجا عنوان کرد: به هر حال من 6 سال در پروجا حضور داشتم و جدایی از این تیم برایم سخت بود. مدیون پروجا هستم، اما بالاخره زمان تغییر فرا رسید. وقتی مسئولان لوبه به من پیشنهاد دادند با رضایت کامل آن را پذیرفتم و حالا افتخار می‌کنم که جایگزین رزنده هستم.

پاسور آرژانتینی تیم والیبال لوبه با بیان اینکه می‌خواهم این شهر را به خانه موقتم تبدیل کنم، خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد هرچه زودتر مسابقات شروع شود و بتوانم با هواداران روبرو شوم. بازیکنان بزرگی در لوبه حضور دارند و این موضوع یکی از انگیزه‌های من برای عقد قرارداد با لوبه بود.

دچکو درخصوص تعطیلی رقابت‌‌های ملی، گفت: در سال‌های گذشته اینقدر کم فعالیت نبودیم، اما اتفاقاتی که رخ داد از طرفی برای برخی بازیکنان مفید بود، چون توانستیم به خوبی استراحت کنیم.

 وی ادامه داد: چندان علاقمند به فوتبال نیستم و بیشتر رشته‌هایی همچون تنیس و بسکتبال تماشا می‌کنم. از کودکی هر دو رشته بسکتبال و والیبال را دنبال و در نهایت والیبال را انتخاب کردم.

پاسور جدید تیم والیبال لوبه در پاسخ به این سوال که اهدافش از حضور در این تیم چیست، تصریح کرد: من نتوانستم با پروجا به جام باشگاه‌های جهان بروم، اما امیدوارم بتوانم با لوبه به این جایگاه دست پیدا کنم. باید در هر مسابقه برای رسیدن به پیروزی بجنگیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال والیبال برزیل بسکتبال فوتبال والیبال برزیل بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران در سالن فدراسیون در حال پیگیری است و بازیکنان برای حضور در لیست نهایی به دنبال جلب نظر سرمربی تیم ملی هستند.

صابر کاظمی قطر پاسوری که این فصل در الکویت کویت توپ می زد قرار است فردا به اردوی تیم ملی ملحق شود و در تمرینات شرکت کند. اما به دلیل نا آماده بودن احتمالا نتواند با تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال شرکت کند. کاظمی فردا با موریسیو موتا پائز در این باره صحبت خواهد کرد تا تکلیف حضور یا عدم حضورش مشخص شود. این در حالیست که تا الان قرار نبود کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شود.

تیم ملی که قبل از اعلام انصراف ها و مصدومیت ها در پست قطر پاسور غنی بود حالا با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و احتمالا صابر کاظمی در این پست به مشکل خورده است و امین اسماعیل نژاد تنها قطر پاسور با تجربه حاضر در اردو خواهد بود.

والیبال ملی ایران در آستانه انتخابی المپیک یکی از عجیب‌ترین سالهای خود را پشت سر می گذراند و شاید حدود ده سال پیش که تیم ملی در چنین روزهایی در لیگ جهانی غوغا می کرد، کسی فکرش را نمی کرد که امروز به چنین سرنوشتی دچار شود.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد