Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:21:29 GMT

سایت قایقرانی استاندارد در بوشهر احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۱۴۳۵

سایت قایقرانی استاندارد در بوشهر احداث می‌شود

مهدی زارعی روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال ملی و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود.

وی بیان کرد: هم اکنون تنها سه کشور کره جنوبی، ژاپن و چین دارنده سایت قایقرانی استاندارد در قاره آسیا هستند که با احداث مجموعه بوشهر ایران نیز به جمع این کشورها افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی ادامه داد: این پروژه اکنون در مرحله نقشه‌برداری دریایی است و پس از اتمام این مرحله عملیات لایروبی آن در آیینی با حضور مسئولان ملی و استانی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: طول سایت قایقرانی بوشهر ۲۲۰۰، عرض ۱۳۳ و عمق آن ۳ متر  پیش‌بینی شده‌است.

زارعی ادامه داد: با احداث این سایت زمینه میزبانی مسابقات جهانی نیز در بوشهر فراهم خواهد شد که در این ارتباط از تلاش‌های مجدانه مدیرکل و ورزش و جوانان استان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی گفت: این سایت بدون شک در رشد روزافزون ورزش قایقرانی در جنوب کشور و بویژه استان بوشهر کمک خواهد کرد.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: قایقرانی در این استان به عنوان یکی از رشته‌های معین ورزشی مورد توجه مسئولان ورزش و استان است و با حمایت فدراسیون گام‌های خوبی تاکنون برداشته و در ادامه راه نیز برنامه‌های خوبی در دست اجرا است تا جوانان و علاقه مندان بوشهری بتوانند از ظرفیت‌های خوب منطقه در رشته قایقرانی بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

زارعی اظهار داشت: هیات قایقرانی استان بوشهر تمرکز ویژه‌ای روی رشته بادبانی معطوف کرده تا این استان به یکی از قطب‌های بادبانی در کشور تبدیل شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و وجود بنادر مختلف در کنار خلیج فارس، ظرفیت بسیار مناسبی برای رشته بادبانی در استان بوشهر وجود دارد که با همکاری نهادهای مختلف این رشته توسعه خواهد یافت.

برچسب‌ها بوشهر قایقرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قایقرانی بوشهر قایقرانی قایقرانی استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر