Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@07:47:50 GMT

اگر بیمه بیکاری نگرفته‌اید، بخوانید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۱۵۲۶

اگر بیمه بیکاری نگرفته‌اید، بخوانید

رئیس اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای پرداخت مرحله اول بیمه بیکاری مربوط به اسفند سال گذشته حدود ۳۱۶ نفر در کرمانشاه مشمول بودند، گفت: افرادی که تا کنون مبلغ بیمه بیکاری برای آنها واریز نشده، نیاز به مراجعه حضوری ندارند. به گزارش پول نیوز، حسن مرادی با اشاره به پرداخت مرحله اول بیمه بیکاری مربوط به افرادی که شغل خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا از دست دادند، افزود: تعداد افراد مشمول بیمه بیکاری اسفند سال گذشته در استان کرمانشاه که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند، 316 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر بیمه بیکاری برای تعدادی از این افراد واریز نشده دلیل آن نادرست بودن شماره حساب و یا شماره شبا است که قطعا برای آنها پیامک ارسال شده تا نسبت به اصلاح شماره حساب یا شماره شبای خود اقدام کنند.
رئیس اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه این افراد هیچ نیازی به مراجعه حضوری به اداره کار ندارند، یادآور شد: تنها کاری که باید انجام دهند اصلاح اطلاعات بانکی در سامانه مربوط به بیمه بیکاری است.
وی تاکید کرد: برخی افراد ثبت‌نام شده نیز مشمول دریافت بیمه بیکاری نبودند که البته هیچ پیامکی هم مبنی بر مشمول بودن دریافت نکردند و واریز بیمه بیکاری برای آنها صورت نمی‌گیرد.
مرادی با اشاره به اینکه وزارت کار هیچ نقشی در تعیین رقم پرداختی بابت بیمه بیکاری اسفند گذشته نداشته، خاطرنشان کرد: مراجعات زیادی به دلیل پایین بودن مبلغ واریزی داشتیم که از افراد تقاضا داریم به این دلیل نیز به ما مراجعه نکنند، زیرا هیچ دخل و تصرفی در تعیین آن نداریم.
مرادی درباره پرداخت بیمه بیکاری برای فروردین ماه نیز یادآور شد: بر اساس آنچه اعلام شده مبلغ بیمه بیکاری فروردین طی چند هفته آینده و بیمه بیکاری اردیبهشت نیز پس از آن پرداخت خواهد شد و معیار محاسبه رقم آن بر اساس پایه حقوق سال 1399 خواهد بود.
وی تعداد افرادی که برای دریافت بیمه بیکاری فروردین در استان مشمول هستند را 6502 و تعدا واجدین شرایط اردیبهشت ماه را نیز 1019 نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع مشمولین بیمه بیکاری برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت در استان به 7837 نفر رسیده است.
رئیس اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ثبت نام بیمه بیکاری متوقف نیست و سامانه باز است، گفت: افرادی که با شروع کسب و کار به شغل خود برگشته‌اند باید در سامانه اعلام کنند و افرادی هم که همچنان بیکار هستند باید مدارک مربوط به بیکاری خود را در سامانه بارگذاری کنند که درباره وضعیت بیمه بیکاری آنها برای ماه‌های خرداد به بعد تصمیم‌گیری شود.
مرادی اظهار کرد: این نکته را نباید فراموش کرد که همه مشمولین بیمه بیکاری مربوط به بیماری کرونا نیستند، بلکه در روال عادی نیز همیشه تعدادی متقاضی بیمه بیکاری داریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مشاغل مشمولین بیمه بیکاری دریافت پیامک بیمه بیکاری استان کرمانشاه بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی وجنوب استان برای امروز است که می‌تواند سبب ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، گاهش وزش باد شدید وبارش‌های رگباری شود.
لیلا امینی افزود: همچنین در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه از شدت ناپایداری‌های جوی دراستان کاسته می‌شود و سامانه بارش زای بعدی در روز‌های چهارشنبه وپنج شنبه فعال می‌شود.
وی گفت: همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد