Web Analytics Made Easy - Statcounter

«روح الله نجابت»، دومین نماینده مردم شیراز و زرقان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با «محمد بذرافشان»، مدیر کل امداد فارس دیدار کرد، در ابتدای این دیدار مدیر کل مداد فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله نجابت»، دومین نماینده مردم شیراز و زرقان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با «محمد بذرافشان»، مدیر کل امداد فارس دیدار کرد، در ابتدای این دیدار مدیر کل مداد فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت و خواستار افزایش سقف وام های قرض الحسنه اشتغال تبصره 16 (آن دسته از وام هایی که برای راه اندازی حرفه برای مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود) شد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی ها، عملا اجرا و پایداری طرح اشتغال با 50 میلیون تومان دشوار بوده و این مبلغ کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بذرافشان در ادامه اضافه کرد: از این رو امیدواریم رایزنی های لازم توسط نمایندگان انجام شود و این مبلغ حداقل تا سقف یکصد میلیون تومان افزایش یابد.   وی همچنین خواستار نگاه ویژه مجلس یازدهم به امر مسکن مددجویان شد و گفت: مشکل اکثر خانواده های نیازمند به خصوص ایتام، تامین مسکن و سرپناهی امن است.   بر اساس این گزارش در ادامه، نجابت،‌ با توجه به گزارشات ارائه شده، عملکرد استان را در حوزه های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه اشتغال آفرینی به عنوان نماینده مردم پیگیر افزایش 2 برابری سقف اعتبار وام های قرض الحسنه اشتغال هستم.   وی ادامه داد: تجربیات کمیته امداد و دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن می تواند بسیار راه گشا باشد.در همین راستا این تجربیات به صورت مکتوب تهیه و در اختیار نمایندگان گذاشته شود تا با دستی پُر در برنامه های آتی مجلس از آنها استفاده شود.      

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی کمیته امداد امام خمینی ره فارس شیراز مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است