Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@09:49:33 GMT

سومین ورزشگاه جام جهانی 2022 کامل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۳۷۳

به گزارش ایلنا،کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر سومین ورزشگاه خود برای دوره بعدی بازی‌ها تکمیل کرد. این ورزشگاه با ظرفیت 40 هزار نفری ساخته شده که میزبان مرحله مسابقات یک‌چهارم نهایی خواهد بود.

این استادیوم در منطقه الریان دوحه واقع شده است. پس از پایان جام جهانی این ورزشگاه به ظرفیت 200 هزارنفری کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به ورزشگاه‌های کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این استادیوم در قلب قطر واقع شده که آن را به کانون ماندگار و قطب فعالیت، تعامل اجتماعی و دانش تبدیل می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بار دیگر هواداران تراکتور شاهد حرکت آمبولانس در کنار پیست تارتان و انتقال دو هوادار از روی سکوها به داخل این خودروهای پزشکی بودند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: در جریان دیدار شب گذشته تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات  تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود