Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر فلاح مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: با پرداخت یک قسط دیگر از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا، مجموع پرداختی‌های این باشگاه به سقف ٩٠ درصد رسید.   او افزود: طبق تصمیم هیئت مدیره و مالک باشگاه، علاوه بر پرداخت تا سقف ٩٠ درصد، مقرر شد بقیه قرارداد‌ها هم به زودی پرداخت و تسویه حساب کامل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص شرایط باشگاه برای فصل جدید، ادامه داد: برنامه‌ها و سیاست‌های باشگاه از قبل مشخص شده است، اما منتظر تصمیم فدراسیون بسکتبال هستیم تا برنامه‌های تمرینی و دیگر امور تیم را برای فصل جدید آغاز کنیم؛ هرچند باتوجه به شرایط اقتصادی ویژه‌ای که همه بخش‌های اقتصادی را درگیر کرده، شرایط مشکل‌تر از قبل شده است.   فلاح بیان کرد: پس از دوری چند ساله استان از لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا توانست در دو فصل قبل با حضور در لیگ برتر، نماینده‌ای شایسته و بدون حاشیه برای استان باشد و به زعم کارشناسان در فصل قبل فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست شور و نشاط را برای اهالی بسکتبال استان به ارمغان بیاورد که البته قطعا این حضور آبرومندانه حاصل حمایت و همدلی بود.   او رشد ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را منوط به تشویق بخش خصوصی و حامیان مالی دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی یافتن حامی مالی و اشخاصی که راغب باشند در ورزش هزینه کنند بسیار سخت است، امیدوارم مسئولان استان قدر چنین اشخاصی را بیش از قبل بدانند و با حمایت به موقع باعث افزایش انگیزه بیشتر این عزیزان برای رشد ورزش استان شوند.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال آویژه صنعت پارسا لیگ برتر بسکتبال بسکتبال آویژه صنعت پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی

پپ حسرت نبود ایلکای گوندوعان را در سیتی می‌خورد در حالی که او بهترین خرید این فصل بارسلونا بوده است.

طرفداری | ایلکای گوندوعان تابستان گذشته و پس از اینکه با منچسترسیتی بر سر تمدید قراردادش به توافق نرسید، به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست.

به گزارش موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلتنگ کاپیتان آلمانی سابق تیم‌اش است و از اینکه سیتیزن‌ها قرارداد جدیدی با این هافبک خلاق و بازیساز منعقد نکردند، متاسف است. گوندوعان یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان گواردیولا در زمین بود. او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان سیتی بود و حتی در فصل گذشته که تیم به طور تاریخی سه‌گانه را کسب کرد، کاپیتان آنها بود. با این حال، منچسترسیتی در تمدید قرارداد او تعلل کرد و بارسلونا هم از این فرصت، نهایت استفاده را برد.

به نظر می‌رسد این تصمیم برای سیتی نتیجه معکوس داشته است، زیرا آنها شاهد از دست دادن بازیکنی با کیفیت و قدرت رهبری بالا همچون گوندوعان بودند که با جذب متئو کوواچیچ یا ماتئوس نونسجبران نشد. گواردیولا و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید از این رقابت‌ها حذف شدند و در آن زمان به شدت از فقدان بازیکنی چون گوندوعان در باز کردن گره این بازی رنج بردند.

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

درخشش گوندوعان در بارسلونا

گوندوعان زیر نظر ژاوی به مهره‌ای کلیدی برای بارسلونا تبدیل شده است. او در 47 بازی‌ای که برای آبی‌اناری‌ها به میدان رفته، 5 گل زده و 12 پاس گل داده است. جدای از عملکرد فنی، گوندوعان با تجربه و روحیه جنگندگی خود، الگوی مثبتی برای بازیکنان جوان‌تر بارسلونا به شمار می‌رود. او در جریان شکست‌های خانگی مقابل رئال مادرید و اخراج عجیب آرائوخو در دیدار مقابل پاری سن ژرمن، صراحتاً به انتقاد از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پرداخته بود.

ذهنیت و روحیه ایلکای گوندوعان نیز فراتر از سطح سایر هم‌تیمی‌هایش بوده است و ژاوی امیدوار است که بازیکنان جوان‌تر بتوانند چنین خصلتی را در خود نهادینه کنند. با وجود اینکه بعید به نظر می‌رسد منچسترسیتی بتواند گوندوگان را دوباره به خدمت بگیرد، اما بارسلونا از امضای قرارداد با چنین بازیکنی به عنوان بازیکن آزاد بسیار خوشحال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد