Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:03:27 GMT

ارتقای سرانه های بهداشتی و درمانی البرز ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۹۶۹

ارتقای سرانه های بهداشتی و درمانی البرز ضروری است

عزیزاله شهبازی روزسه شنبه در دیدار معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آماده هستیم تمام امکانات استان البرز را بسیج کنیم تا سپاه  در این استان متراکم و پرجمعیت بیمارستان احداث کند.
وی با اشاره به شیوع کرونا و نقش سپاه در مدیریت این بیماری بویژه در استان هایی که در بحران قرار گرفتند، ادامه داد: احداث بیمارستانی در البرز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: یک هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در البرز ایجاد شد و سه بیمارستان نیز پس از سفر رییس جمهورب به البرز، پیش بینی شد که اکنون پیشرفت خوبی نیز دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرصت خدمت به مردم  محدود است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای مردم چه در حال و چه در آینده منشا خیر و اثر باشیم.
وی گفت: برای اختصاص زمین مناسب احداث بیمارستان سپاه پاسداران، جانمایی خواهیم کرد تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی این مکان مهم آغاز شود.

استان البرز  با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۱۷ بیمارستان دولتی ، تامین اجتماعی و خصوصی است.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین نواختن زنگ سلام معلم اظهار داشت: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از سیاست‌های دولت بود که در سطح استان هرمزگان با جدیت دنبال شده است.

وی با تأکید بر توسعه و افزایش سرانه آموزشی در مناطق حاشیه‌ای بویژه در شهر بندرعباس، افزود: سال گذشته بیش از ۸۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و امسال هم برنامه ریزی برای احداث ۶۰۰ کلاس درس جدید انجام شده است.

استاندار هرمزگان با پرداختن به نقاط قوت استان در حوزه آموزش و پرورش گفت: همان اندازه که پرداختن به نقاط قوت امید آفرین است تلاش و تمرکز بر رفع ۲ ضعف عمده آموزش استان نیز ضرورت دارد که یکی افزایش تعداد ورودی‌های کنکور استان به دانشگاه‌های برتر کشور و دوم ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان در آزمون‌های نهایی است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم معلمان و افزایش سطح خدمات رفاهی ایشان تصریح کرد: همه ما هر چه آموخته‌ایم نتیجه آموزش و زحمت معلمان شریف بوده و به پاس آن در حوزه کیفیت دهی به خدمات رفاهی تلاش داریم، سال قبل در حوزه رفاهی معلمان اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال نیز اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌هایی جدید در حال اجرا، تقدیم جامعه فرهنگیان استان می شود.

نماینده عالی دولت خطاب به دانش آموزان گفت: شما وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران هستید، شما وارث بزرگان و شاعران نامداری همچون حافظ و سعدی و مولانا هستید، باید خوب درس بخوانید و قوی باشید تا با دانش و تدبیر سکان مدیریت آینده استان را در دست بگیرید.

دوستی با اشاره به شرایط منطقه و لزوم افزایش قدرت کشور گفت: دانش آموزان عزیز قدر خود را بدانید شما بسیار مهم هستید و در جای مهمی قراردارید، در منطقه ما باید قدرتمند و مجهز به دانش و تجهیزات و تسلیحات روز باشیم تا دشمنان جرأت جسارت نداشته باشند.

کد خبر 6092963

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است