Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز سه شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران افزود : فرمانده جدید سپاه با توجه به اصالت مازندرانی باید نسبت به استان احساس تکلیف بیشتری داشته باشد و وظایف دو چندانی را بر دوش خود سنگین ببیند.

وی همدلی و همراهی را نیازمند توسعه مازندران و کشور دانست و ادامه داد : کشور در شرایط حساسی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگری نیازمند همصدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران تفرقه وشکاف میان نیروهای انقلاب را مانع رسیدن به اهداف انقلاب و همچنین مانع تقویت کشور در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت : دشمن بشدت به دنبال ایجاد تفرقه میان نیروهای نظامی ، مسئولان و مردم است.

 وی افزود : امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است و مازندران برای پیشبرد اهداف توسعه ای و خدمتگزاری به مردم نیازمند همدلی همه نیروهای استان است.

محمدی لایینی سپاه را بازوی انقلاب و مسئولان در استان ها معرفی کرد و افزود : استان مازندران ظرفیت های بالایی دارد که باید در مسیر محرومیت زدایی و توسعه استفاده شود.

در این مراسم سرهنگ سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران معرفی و جایگزین سردار محمدحسین بابایی شد. بابایی از سال ۹۳ فرماندهی سپاه کربلای مازندران را بر عهده داشت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مازندران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم