Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با تلاش‌های کارشناسان وزارت و مساعدت همکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری به ترتیب از تخصیص ۸۵ و ۱۰۰ درصد نقدی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌های تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات و محوطه‌سازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری نقش بسزایی در کارآمدی و ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری داشته و از طرح‌های اولویت‌دار این مراکز برای انجام در فصل تابستان و ایام تعطیلی دانشگاه‌ها است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کرد: از این رو هر ساله این مراکز جهت رفع مشکلات آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی و آماده سازی فضاها برای بهره‌برداری دانشجویان قبل از مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید، اعتباراتی را هزینه می‌نمایند. در صورتی که قبلاً اعتبارات تخصیصی این طرح‌ها در قالب اسناد خزانه اسلامی، باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری شده بود. در سال جاری با تخصیص ۸۵ درصد نقدی اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تخصیص ۱۰۰ درصد نقدی اعتبارات ابلاغی طرح‌های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری، این مشکل حل شد.

نظرپور در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ و حضور نیافتن دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، زمان حاضر (فصل بهار) و فصل تابستان بهترین فرصت برای رسیدگی به موضوع نگهداری و تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و تأسیسات است که ان‌شاءالله با توجه به تخصیص مناسب اعتبارات این طرح‌ها، اقدامات لازم توسط دفاتر فنی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

168 / 320 اعتبارات دانشگاه ها سازمان برنامه و بودجه تجهیز دانشگاه ها محمدتقی نظرپور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اعتبارات دانشگاه ها سازمان برنامه و بودجه تجهیز دانشگاه ها دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمنی و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز با اشاره به اینکه آمادگی شرکت‌های پالایشی گاز در زمستان ضروری است، بیان کرد: امروز تولید و مصرف گاز ما سربه‌سر و برابر است، ازاین‌رو در ماه‌های سرد سال بر لبه باریک حرکت می‌کنیم.

وی افزود: باید در موضوع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی از روش‌های سنتی فاصله گرفت و شیوه‌های نو و روزآمد را جایگزین کرد که البته بخشی از کارهای تسهیل‌کننده این روزآمدسازی را خود ما می‌توانیم انجام دهیم.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تصریح کرد: در جریان تلاش‌های انجام‌شده از سوی شرکت‌های پالایش گاز هستم و معتقدم این تلاش‌ها نوعی جهاد است و امیدواریم امسال را با کمترین دغدغه یا حادثه در صنعت گاز طی کنیم.

کد خبر 6099686 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی