Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:08:57 GMT

برگزاری آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۳۴۶۰

برگزاری آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال

آئین پایانی چالش مهارت فردی بسکتبال ، با رضا هنگام پور که توسط تلویزیون اینترنتی شرجی از ماه گذشته آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر با حضور هنگامه هنگام پور، رضا هنگام پور، فرخ شرف، سجاد راهی زاده، هادی رفیعی و فرزاد آغری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمدجواد رسولی گفت: چالش مهارت فردی بسکتبال با رضا هنگام پور توسط تلویزیون اینترنتی شرجی با هدف دعوت به خانه ماندن و استعدادیابی بسکتبال نیز با مدیریت رضا هنگام پور عضو اسبق تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سعی کردیم در این مدت بتوانیم با برگزاری برنامه های مختلف مقداری از خستگی روحی که به واسطه شیوع کرونا در جامعه بوجود آمده بود را کاهش دهیم، اظهار کرد: تحرک و ورزش جایگزینی ندارند و در این شرایط که ماندن در خانه نیز بر هر امر دیگری واجب است سعی کردیم با برگزاری چالش مهارت فردی بسکتبال با همکاری رضا هنگام پور از برترین های تاریخ ورزش هرمزگان حرکتی در جهت تحرک ورزشی در منزل و همچنین استعدادیابی بسکتبال را انجام داده باشیم.

رسولی در پایان از همکاری جامعه بسکتبال و مشارکت 98 نفری در ارسال کلیپ های بسکتبالی تقدیر کرد و افزود: تا پایان سال برنامه های مختلفی را در تلویزیون اینترنتی شرجی برای مشارکت مردم و اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان و ورزشکاران تدارک دیده ایم که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مدیریت فنی این چالش ورزشی، گفت: کرونا باعث شد تا نگاه انسان ها به زندگی تغییر پیدا کند و به نوعی اکنون دیگر باید نوع یا سبک جدیدی از زندگی با کرونا را تجربه کنیم.

رضا هنگام پور با اشاره به اینکه زندگی با کرونا شرایط و آداب جدیدی دارد اما ورزش عضو جدایی ناپذیر آن است و باید به هر طریق حتی در منزل تحرک و ورزش را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد مدیران تلویزیون اینترنتی شرجی چالش مهارت های فردی بسکتبال را با هدف تحرک و کشف استعدادهای بسکتبالی در سطح استان برگزار کردیم، تصریح کرد: این حجم از استقبال و ارسال کلیپ های مختلف نشان داد علاقه به این ورزش توپی در سراسر استان وجود دارد.

عضو اسبق تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه با وقاع وجود این تعداد استعداد من را به آینده بسکتبال هرمزگان امیدوار کرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم از بین نفرات برتر دو تا سه بازیکن در آینده می توانند ملی پوش شوند.

هنگام پور در پایان گفت: با همکاری تلویزیون اینترنتی شرجی بزودی برنامه های مختلف و جذابی را در رشته بسکتبال رقم خواهیم زد.

لازم به ذکر است، در پایان "متین جریده، پارسا رضایی نسب، اهورا نیکخواه، امیر علی جعفری، امیر علی ابوالپور و ماهان سفیدان زاده" در سه رده میکور، مینی و آزاد بخش آقایان و "زهرا ابوالپور و زهرا حق جو" در بخش بانوان حائز رتبه برتر از نگاه داوران شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهارت های فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند

ایسنا/فارس در نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر صدرا شیراز مواردی نظیر تقویت زیرساخت‌های ورزشی صدرا مطرح شد و درباره آن تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.

رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین  ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت  صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو