Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، در بخشنامه‌ای به ادارات امور مالیاتی فهرست ۵ رسته شغلی به فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا در راستای حمایت از صاحبان کسب و کارها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۴ در اجرای مفاد بند ۴ مصوبات چهل و هفتمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی و در راستای حمایت‌های دولت از مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا صادر شده است، فهرست ۵ رسته شغلی به شرح:

الف) مراکز تولید و عرضه گل‌های زینتی

ب) مراکز تولید و عرضه ماهیان زینتی

ج) واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی

د) واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی

و) صنایع دستی و مراکز بوم گردی عشایری

که در اجرای مصوبات جلسه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۹۹ کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، به عنوان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کوید -۱۹ شناخته شده و به فهرست مندرج در بخشنامه صدرالاشاره اضافه می‌شوند، جهت اطلاع و بهره برداری مقتضی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است مودیان رسته‌های شغلی فوق، مشمول شرایط تبصره ۲ ماده یک بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۵۰۹ مورخ ۲۰ خرداد ۹۹ در ارتباط با بخشودگی جرایم مالیاتی خواهند بود.

کد خبر 4951169 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مسیحی سازمان امور مالیاتی مالیات ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت دلار تولید نفت قیمت نفت نهاده های دامی سهام عدالت بازار سرمایه آزادسازی سهام عدالت سازمان امور مالیاتی بازار سهام آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت