Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@14:16:11 GMT

واریز بیمه بیکاری کرونا طی دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۳۸۵۶

واریز بیمه بیکاری کرونا طی دو روز آینده

رویداد۲۴ مهدی شکوری درباره زمان واریز مقرری بیمه بیکاری افراد آسیب دیده از کرونا گفت: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه مبلغ یک هزار و ۲۷۶ میلیارد تومان برای پرداخت مقرری بیکاری برای اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: همچنین لیست ۳۳۸ هزار نفر از مشمولان دریاففت مقرری بیمه بیکاری فروردین همراه با مشخصات کامل و شماره شبا به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، طی یک یا دو روز آینده مبلغ مقرری بیمه بیکاری به حساب این افراد واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ارتباط با لیست مشمولان دریافت مقرری بیمه بیکاری در اردیبهشت ما نیز گفت: در این زمینه هنوز پایشی انجام نشده و باید منتظر لیست کارفرمایان تا آخر خرداد باشیم و براساس این لیست، مقرری بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: مبلغ دقیق حقوق بیمه بیکاری ویروس کرونا چقدر است؟

شکوری درباره رقم پرداخت مقرری بیمه بیکاری در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: دو سوم ۵۵ درصد حداقل دستمزد حقوق پایه که امسال رقم آن یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مقرری بیمه بیکاری ناشی از شرایط کرونا برای افراد مشمول واریز می‌شود همچنین به ازای هر فرد تحت تکفل، ۵ درصد حق دستمزد نیز به آن‌ها داده خواهد شد.

منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا بیمه بیکاری مقرری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد