Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث پورایراندوست روز سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی اشنویه اظهار داشت: ارومیه امسال میزبان هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در آبان‌ماه، مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی در شهریورماه و مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن در بهمن‌ماه خواهد بود.

وی افزود: تمام تلاش مسوولان آذربایجان‌غربی، آماده‌سازی برای میزبانی شایسته از این رقابت‌های مهم است زیرا ارومیه ظرفیت بسیار خوبی برای میزبانی از مسابقات بین المللی و جهانی دارد که باید از آن به‌نحو مطلوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: درحال حاضر تمرینات برخی از رشته‌هایی که درگیری کمتری دارند براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا آغاز شده ‌است و مجوز برگزاری سایر مسابقات از اول تیرماه و مجوز برگزاری فوتبال دسته یک و لیگ برتر از دهم تیرماه براساس دستورات ستاد ملی کرونا داده شده است.

پورایراندوست در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی در استان نیز گفت: ۲۲ طرح ورزشی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال همچنین پیش‌بینی می‌شود ۳۹ طرح ورزشی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اشنویه نیز در این جلسه با بیان اینکه مراسم بزرگداشت جهان پهلوان "رحمان" در هفته آینده در این شهرستان برگزار می‌شود گفت: ساخت مقبره وی نیز از اموری است که به صورت مستمر توسط فرمانداری در حال پیگیری بوده و اقدامات اولیه نیز برای احداث آن صورت گرفته که به‌زودی وارد فاز عملیاتی می‌شود.

عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: بحث اوقات فراغت و اشتغال جوانان نیز از مواردی است که برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آن انجام گرفته است به طوری که کمیته اشتغال شهرستان دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال را در این شهرستان تدوین کرده است.

چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در اشنویه فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۵۸۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند؛ ۹ تیم ورزشی نیز در رشنه های مختلف از این شهرستان هم‌اکنون در لیگ‌های مختلف استانی و کشوری در حال فعالیت هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کشتی اشنویه وزارت ورزش و جوانان سیامند رحمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کشتی اشنویه وزارت ورزش و جوانان سیامند رحمان آذربایجان غربی کشتی اشنویه وزارت ورزش و جوانان سیامند رحمان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند