Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:05:23 GMT

۲۹‌خرداد آخرین مهلت تعیین روش مستقیم سهام عدالت است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۱۹۴

۲۹‌خرداد آخرین مهلت تعیین روش مستقیم سهام عدالت است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل امور قتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی افزود: تمامی مشمولان سهام عدالت در مهلت باقی مانده با مراجعه به تارنمای www.samanese.ir نسبت به انتخاب روش مستقیم اقدام کنند.

وی اظهارکرد: همچنین تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاهhttp://sahamedalat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند و با ورود به بازار بورس آن را خرید و فروش کنند.

نمازی با بیان اینکه این مدت قابل تمدید نیست گفت: توصیه ما این است کسانی که با بازار بورس آشنایی کافی ندارند، بهتر است روش غیرمستقیم را انتخاب  کنند و مدیریت سهام خود را به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار کنند، اما کسانی که قصد دارند مدیریت سهام را خود در دست بگیرند با مطالعه، بررسی و مشورت این کار را انجام دهند.

نمازی افزود: اگر سهامداری در این مدت وضعیت سهام خود را مشخص نکرد یا به هر شکل تمایل به روش مستقیم نداشت لازم نیست به سامانه وارد شوند و به صورت خودکار گزینه دوم که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی است، برایش انتخاب و لحاظ می شود.

وی تعداد سهامداران عدالت استان را  ۶۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: نکته مهمی که لازم است مورد توجه مردم قرار گیرد اینکه در حال حاضر ثبت نام جدید سهام عدالت وجود ندارد و هر پیام و تبلیغی در خصوص ثبت نام دریافت می کنند در واقع به نوعی کلاهبرداری است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی  می کنند.

برچسب‌ها یزد سهام عدالت سامانه سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سهام عدالت سامانه سهام عدالت یزد سهام عدالت سامانه سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

لازم به ذکراست، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند