Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:03:21 GMT

برج میلاد پس از ۴ ماه تعطیلی بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۲۲۲

برج میلاد پس از ۴ ماه تعطیلی بازگشایی می‌شود

روابط عمومی برج میلاد از بازگشایی مجدد این مجموعه پس از ۴ ماه تعطیلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، از روز یکشنبه اول تیر ماه خبر داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، برج میلاد به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و یکی از مهمترین اماکن فرهنگی و گردشگری پایتخت، از روز یکشنبه اول تیرماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی رستوران‌ها و کافه‌های داخل مجموعه برج میلاد نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا،  میزبان علاقه مندان است.

براساس اعلام روابط عمومی برج میلاد، بازدید شهروندان از این مجموعه برای رعایت فاصله اجتماعی با محدودیت ظرفیت انجام خواهد گرفت و اولویت با افرادی خواهد بود که به صورت اینترنتی بلیت‌ بازدید تهیه کنند.

تمامی پرسنل و بازدیدکنندگان قبل و پس از حضور در مجموعه، باید پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده را بصورت کامل رعایت کنند.

مواردی که رعایت آنها قبل از  ورود به مجموعه ضروری است به شرح ذیل است:

ــ بازدیدکنندگان حتی المقدور، قبل از ورود به مجموعه برج میلاد نسبت به تهیه بلیت الکترونیکی از سایت اینترنتی برج میلاد تهران اقدام کنند. همچنین تهیه بلیت از طریق گیشه فروش بلیت صرفاً با کارت‌های اعتباری بانک‌ها امکان پذیر است و فروش بلیت با پول نقد انجام نمی‌گیرد.

ــ پوشش ماسک از بدو ورود به مجموعه تا پایان بازدید برای تمامی بازدیدکنندگان الزامی خواهد بود و از ورود بازدیدکنندگان بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

ــ برای پیشگیری از انتقال بیماری‌های حاد تنفسی (کرونا) سنجش حرارت بدون تماس و با کمک تب سنج از همه بازدیدکنندگان، به هنگام ورود به برج میلاد صورت می‌گیرد و امکان ورود افراد به برج با درجه تب بالا و یا دیگر علائم بیماری وجود ندارد.

ــ تمام مراحل بازدید با رعایت فاصله اجتماعی بازدیدکنندگان و راهنمایان گردشگری مجموعه برج میلاد صورت خواهد گرفت.

ــ همراه آوردن وسایل اضافی ممنوع است.

ــ به دلیل حفظ فاصله اجتماعی، پذیرش مراجعین در کابین‌های آسانسور با محدودیت صورت می‌گیرد.

ــ به منظور حفظ ایمنی از همراه آوردن کودکان زیر 7 سال و افراد سالخورده خودداری شود.

ــ مسیر و زمان بازدید با رعایت فاصله اجتماعی و ملاحظات بهداشتی طراحی شده است.

ــ زمان پذیرش از ساعت 10 الی 23 خواهد بود.

ــ به علاقه مندان توصیه می‌شود بلیت را در همان روزی که قصد بازدید دارند خریداری کنند.

تناقض‌گویی درباره بازگشایی تالارها؛ بی‌اطلاعی استاندار تهران از اظهارات رئیس‌جمهور؟بازگشایی مهدهای کودک اختیاری است!تمام سالن‌‌های ورزشی در مناطق سفید بازگشایی می‌شوند

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد شهرداری تهران شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد فاصله اجتماعی برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد