Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سرمایه‌گذاری متقاضی خرید باشگاه نیوکاسل با ارائه پیشنهادی قابل توجه در صدد خرید مهاجم ایتالیایی باشگاه لاتزیو است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گازتادلواسپورت ایتالیا مدعی شده که گروه سرمایه‌گذاری سعودی که در آستانه خریدار باشگاه نیوکاسل است، بسته‌ای 135 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن چیرو ایموبیله برای 5 سال در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این نشریه، مشتری باشگاه منطقه تین‌ساید که منتظر تأیید مالکیتش بر باشگاه از سوی سازمان لیگ فوتبال انگلیس است، برای خرید ایموبیله حاضر است 55 میلیون یور به لاتزیو بپردازد تا به موجب آن با مهاجم ایتالیایی این تیم قراردادی 5 ساله ببندند و به ازای هر سال آن هم 16 میلیون یورو (ناخالص و هشت میلیون یورو خالص) به او حقوق خواهد داد که با احتساب رقم پیشنهاد شده به لاتزیو مجموعاً به 135 میلیون یورو می‌رسد. طبق ادعای گاتزتا، گروه سرمایه‌گذاری سعودی خواهان خرید ایموبیله با مدیربرنامه‌های او تماس گرفته و پیشنهاد خود را هم ارائه کرده‌اند.

واکنش سائول به احتمال حضور در منچستریونایتد/ ایموبیله در رادار شیاطین سرخ

ایموبیله در فصل جاری سری A که پس از سه ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا از هفته آینده دوباره از سر گرفته می‌شود، در 26 بازی 27 گل زده است. او تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دار و رسانه‌های ایتالیایی هم اعلام کرده‌اند که این باشگاه در آستانه تمدید قرارداد این مهاجم ایتالیایی قرار دارد. ظاهراً کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو برای اینکه ایموبیله را به ماندن در این تیم ترغیب کند، می‌خواهد حقوق او را به 4 میلیون یورو در سال افزایش دهد و مدت آن را هم تا سال 2025 تمدید کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چیرو ایموبیله لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چیرو ایموبیله لاتزیو چیرو ایموبیله لاتزیو میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین