Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر و رونمایی از تندیس ۶ قهرمان روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 14:47 - 27 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۶۰۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت کمیته ملی المپیک، مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس ۶ قهرمان المپیکی و پارالمپیکی روز سه‌شنبه سوم تیر در محل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است از تندیس محمود ملاقاسمی، علی میرزایی، محمد مهدی یعقوبی، امامعلی حبیبی، محمد ابراهیم سیف‌پور و زنده یاد سیامند رحمان ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه رونمایی شود.

با دستور سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک قرار شد تا هر ماه از تندیس ۵ تن از المپین‌های افتخار کشور رونمایی شود و ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان در کنار تندیس هر کدام از آنها ویترین اختصاصی افتخارات و هدایای آنها به موزه ورزش رونمایی شده و به نمایش در آید.

نشستی درخصوص برگزاری این مراسم با حضور صالحی‌امیری، طاهره طاهریان، کیکاوس سعیدی، نصرالله سجادی، میر مدیر موزه و جمعی از مدیران کمیته برگزار و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: IOC ورزشکاران را به چالش می‌کشد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری سیامند رحمان کمیته ملی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک