Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند صفر تا سکو به کارگردانی سحر مصیبی برنده جایزه بهترین فیلم ورزشی و الهام‌بخش جشنواره کویین پالم آمریکا شد. این جشنواره، هدف خود را کشف صداهای تازه و متفاوت از سرتاسر جهان عنوان کرده است و هر سال در کالیفرنیا برگزار می‌شود. صفر تا سکو مستندی از زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان ووشوی ایرانی است که پیش از این برنده جایزه بخش دیسکاوری فستیوال «ریندنس» و جایزه فستیوال فیلم زنان ایتالیا را برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگی این مستند را طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی برعهده داشته‌اند.

صفر تا سکو پیش از این در چندین جشنواره داخلی و خارجی موفقیت هایی نیز بدست آورد که می توان به جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم ایتالیا «Cinema d’iDEA Film Festival» اشاره کرد. این مستند قصه خواهران منصوریان است که با تمام مشکلات و سختی‌های در نهایت با تلاش، اراده و پشتکار باورنکردنی توانستند صاحب مدال طلای جهانی در رشته ورزشی ووشو باشند.‌

برچسب‌ها ووشو خواهران منصوریان ایالات متحده آمریکا مستند مهتاب کرامتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو خواهران منصوریان ایالات متحده آمریکا مستند مهتاب کرامتی ووشو خواهران منصوریان ایالات متحده آمریکا مستند مهتاب کرامتی صفر تا سکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229397 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی