Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر باقری در نشست غیرعلنی مجلس، گفت: آمریکایی‌ها دام‌های زیادی را اعم از تطمیع و تهدید برای انحراف مسیر نفتکش‌های اعزامی ایرانی به ونزوئلا داشتند که در هیچ‌یک از موارد به نتیجه‌ای نرسیدند.

به گزارش مشرق، جلسه غیرعلنی مجلس امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی را از توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان را به نمایندگان ارائه کرد. 

وی افزود: سردار باقری در این نشست عنوان کرد که در بیشترین موارد حوزه دفاعی حرف اول را در منطقه می‌زنیم و در بعضی از موارد در سطح بین‌المللی جزو کشورهای اول و دوم هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: سردار باقری گفت که در جریان اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا، آمریکا ابتدا به دنبال تطمیع و بعد به دنبال تهدید ناخدا و کادر فرماندهی این کشتی‌ها بود که توفیقی کسب نکرد. 

سلیمی خاطرنشان کرد: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد که در دریای آتلانتیک تعدادی از شناورهای جنگی آمریکا با تهدید به دنبال ایجاد تنش بودند که با مدیریت این شرایط توسط شناورهای ایرانی، آمریکایی‌ها نتوانستند به هدفشان برسند.

وی افزود: در ادامه این جلسه، موضوع ایجاد تغییر و تحول در روند کاری مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگن پیشنهادات خود را در این باره ارائه کردند. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع قرار شد قرارگاهی درباره این موضوع تشکیل و الگویی را در این باره تهیه و به نمایندگان ارائه کند تا تصمیم‌گیری درباره این موضوع در مجلس انجام شود. 

سلیمی خاطرنشان کرد: ایجاد تغییر و تحول در مجلس ابتدا نیازمند تغییر و اصلاح آئین‌نامه است که در این زمینه رئیس مجلس به کمسیون آئین‌نامه داخلی دستور داده تا مواردی که نیازمند تغییر است را آماده و برای رأی‌گیری و تصویب به صحن علنی ارائه شود. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ستادکل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی آمریکا ونزوئلا سرلشکر باقری نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت