Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:15:43 GMT

پارک کودک تبریز با ۲۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۶۱۰

پارک کودک تبریز با ۲۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است

ایرج شهین باهر روز سه شنبه در حاشیه بازید از پارک کودک تبریز در کوی دادگستری این شهر افزود: این پارک در راستای تبدیل تبریز به شهر دوستدار کودک در حال ساخت بوده و سرعت بخشی بر عملیات ساخت آن ضروری است.

وی با بیان اینکه این پروژه با صرف حدود ۱۵ میلیارد ریال ساخته می شود، اظهار داشت: در این پارک زمین های بازی والیبال، فوتبال، بسکتبال،  پیست دوچرخه سواری و بازی های فکری و شنی احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهین باهر، ادامه داد: با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره مندی شهروندان از این فضاها به مجموعه های تفریحی شهر نیز افزوده می شود.

وی یادآوری کرد: در سال جدید یکی از اولویت های شهرداری توسعه فضای سبز این کلانشهر بوده و بودجه قابل توجهی برای این موضوع از سوی شورای اسلامی تصویب شده است.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز کودک پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز کودک پارک شهر آذربایجان شرقی شهرداری تبریز کودک پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود