Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر محمدعلی کشاورز با حضور بستگان این هنرمند پیشکسوت، جمع زیادی از هنرمندان و  مدیران فرهنگی، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۷ خرداد) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

اسماعیل شنگله، یکی از حاضران در این مراسم بود. این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان، از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین دوستانِ محمدعلی کشاورز به شمار می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، پرویز کاردان و اسماعیل شنگله، در اداره تئاتر آن زمان، به چهار تفنگدار مشهور شده بودند، چون دوستان نزدیک به یکدیگر بوده و بیشتر وقت‌شان را با هم می‌گذراندند.

اسماعیل شنگله، بازی در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون «رعنا»، «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «روزهای زندگی»، «روشن‌تر از خاموش»، «سال‌های ابری»، «دایره مینا»، «سگ‌کشی» و ... را در کارنامه خود دارد. این بازیگر پیشکسوت پس از ابتلاء به سرطان و شیمی درمانی، چند سالی است که از فعالیت‌های هنری فاصله گرفته و خارج از تهران زندگی می‌کند.

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مراسم خاکسپاری محمدعلی کشاورز محمدعلی کشاورز اسماعیل شنگله پارسی خبر محمدعلی کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نجفی بعد از ظهر سه شنبه از آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت خبر داد و افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان تهران آمادگی لازم برای پیگیری و پیشگیری از بحران در پاکدشت ایجاد شد.

وی گفت: با توجه به همسایگی مسیل روستای «چنداب» با سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن آن وجود داشت و با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا (ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت اضافه کرد: در سه روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین مزارع تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید، که در حال پیگیری آن هستیم.

کد خبر 6099903

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد