Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین نیمار جونیور ستاره سابق بارسلونا که سه فصل قبل این تیم را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد همچنان در رویای بازگشت به این تیم است. اتفاقی که ممکن است در تابستان امسال بیفتد.

الموندو  در این خصوص نوشته که  نیمار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاری سن ژرمن را که ۱۰۰ میلیون یوروی دیگر نصیب این بازیکن می کند رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن از سناریوی تابستان سال قبل بسیار می‌ترسد چرا که نیمار دوست دارد به بارسلونا برگردد و همین باعث شد کار تیم پاریسی برای تمدید قرارداد او سخت باشد.

نیمار دو سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر باشگاه پاریسی می خواهد که این بازیکن را بفروشد باید یک فصل قبل تر این کار را انجام دهد در غیر این صورت چیزی از فروش او به دست نخواهد آورد.

نیمار در فصل جاری عملکرد بهتری با پاری سن ژرمن داشته است. او با تیم توانسته به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

کد خبر 522520 برچسب‌ها تیم بارسلونا نیمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد