Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:52:05 GMT

برگزاری مانور اطفاء حریق در بندر چوئبده

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۸۷۳

برگزاری مانور اطفاء حریق در بندر چوئبده

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  مهدی سهیم پور رئیس بندر چوئبده با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی سرمایه گذاری های انجام شده در بندر چوئبده گفت : با برگزاری مانور اطفاء حریق به صورت مستمر ، توان و آمادگی نیروهای واکنش سریع و نیروی مرکز آتش نشانی این بندر جهت مقابله با بحران ها و مدیریت و کنترل دامنه ی حریق ، ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان جلیلیان رئیس مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده نیز گفت:در این مانور نحوه عملکرد و مدیریت ایمنی و آتش نشانی  بر اساس آیتم هایی نظیر زمان رسیدن، زمان آماده سازی تجهیزات ، هماهنگی تیمی، انضباط عملیاتی ، نحوه فرماندهی در عملیات  مورد ارزیابی قرار گرفت.

او با بیان اینکه این مانور اطفاء  حریق فرضی در محوطه بندر چوئبده برگزار شد  افزود : در این مانور موفق دو دستگاه اطفاء حریق با تجهیزات کامل مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده در پایان خاطرنشان کرد : در راستای تحقق اهداف سازمان بنادر و مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده  ، تلاش داریم که آمادگی و توان جسمی و فکری نیروی مرکز آتش نشانی این بندر  را حفظ و ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور اطفاءحریق ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان