Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کارکنان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ظهر امروز(۲۷ خرداد) در این مراسم که به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: عزت، سربلندی و آرامش امروز ما مرهون خون پاک شهیدان و فداکارای ایثارگران و جانبازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» تصریح کرد: یکی از برنامه ها و سیاست های کل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه حضور در مزار شهدا به ویژه شهدای گمنام ضمن ایجاد فضای معنوی برای همه اقشار مختلف مردم و حفظ آرمان های بلند شهیدان موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می شود، افزود: امروز در این برنامه مسئولان و رابطان کانون های فرهنگی و هنری شهر ایلام حضور دارند که نشان دهنده توجه کانون های مساجد به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: به منظور گرامیداشت ایام ویژه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در تمامی کانون هایی که به نام نامی حضرت امام جعفر صادق(ع) مزین هستند، مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)  برگزار می شود.

 

چراغی پور با بیان اینکه همچنین مراسمی در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) توسط کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد(ص) برگزار می شود، خاطرنشان کرد:بر همه ما لازم و واجب است که با معارف دینی و ارزش های اسلامی و سیره ائمه اطهار(ع) آشنا شویم، حضرت امام جعفر صادق(ع)سال‌های سال در بحث تربیت طلاب علوم دینی و زنده نگه داشتن مذهب جعفری و دین مبین اسلامی تلاش کردند.

 

وی در پایان با تاکید بر لزوم آشنایی هز چه بیشتر نسل جوان امروزی با سیره امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با محوریت ائمه جمعه و جماعات، برنامه ها و آئین های ویژه ای را در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهند کرد.

 

گفتنی است، در این برنامه با مداحی یکی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ضمن قرائت زیارت عاشورا مراسم سینه زنی و نوحه خوانی در رسای شهدای ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام جعفر صادق ع غبار روبی مساجد کانون های مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام حضرت امام جعفر صادق ع سالروز شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم ولایت‌مدار سلماس دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.   خطیبان مساجد نیز در آیین‌های مختلف در خصوص سیره و زندگانی امام صادق (ع) سخنرانی کردند و مداحان در سوگ آن حضرت به مرثیه‌سرایی پرداختند.

دیگر خبرها

  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)